Citroen Jumpy II
Witam
Jeżdżę tym samochodem od samego początku tzn. został kupiony w salonie jako nówka 20.03.2008r.
Silnik 2.0 HDI 120 KM, skrzynia 6 biegowa , zawieszenie tylne pneumatyczne...
rozwiń
Witam
Jeżdżę tym samochodem od samego początku tzn. został kupiony w salonie jako nówka 20.03.2008r.
Silnik 2.0 HDI 120 KM, skrzynia 6 biegowa , zawieszenie tylne pneumatyczne ….
Usterki
• 21 tys. koniec klocków przednich , i toczenie tarcz
• 30 tys. pęknięcia na dachu (sylikon )
• 34 tys. łącznik stabilizatora z prawej strony
• 36 tys. pęknięcia na słupkach tak jak dach w połowie wysokości samochodu ( naprawili za 2 dni znów popękało i znów robili )
• 40 tys. klocki ( wymieniam średnio co 20 tys. jazda po Stolicy )
• 49 tys. łącznik z lewej strony
• Normalna sprawa ze oleju nie starcza od wymiany do wymiany ….
• Nie wspomnę o wymianie żarówek które tez się często przepalają (zdarza się że 2 naraz )
• Pod koniec lata wysiadła klimatyzacja
• 85tys. znowu zaczyna pukać przednie zawieszenie ( serwis nic nie słyszy )
• 88 tys. padła lewa poduszka ( wymiana gwarancja ) za 200 km padła prawa tez wymiana )
• 90 tys. sam pojechałem na płyty ( nie do serwisu ) diagnoza łączniki i stabilizator za dwa dni do serwisu i zaczęli słyszeć .
• Potwierdzili że do wymiany stabilizator i łączniki , tylko ze nie wymienia na gwarancji bo to elementy eksploatacyjne … ( kosztorys serwisu 1600 złoty )
• Dzwoniłem do działu gwarancji i też odmowa . ( dziwne ze poduszki wymienili na gwarancji ) tez można powiedzieć że to część eksploatacyjna …….
Ogólnie wrażenia dość dobre . Przydatna szóstka , dość szybki , wystarcza mu te 120 koników … Silnik dosyć oszczędny ok. 8,2 litrów na 100km , chociaż jak ciągałem przyczepę z końmi do Sopotu , to spalił ¾ zbiornika i szóstka się nie przydaje …
zobacz wątek