Widok

Co sie dzieje z kucharzami?

Od jakiegoś czasu mam problem z zatrudnieniem kucharzy. Widze, że to nie tylko mój problem bo od ponad miesiąca ciągle widze te same restauracje szukające kucharzy. CV praktycznie nie przychodzą. Czy naprawde wszyscy są w Gdańskich hotelach i restauracjach na czas Euro? Czy staje się to deficytowa profesja?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Myślę że może być to kwestia tego że za granicą lepsze warunki oferują. Ja tak wyjechałem przez work4you global kilka lat temu do Anglii jako kucharz i nie mam zamiaru wracać. Praca swietna, już dwa razy awansowałem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jestem zatrudniony w pewnym hotelu w Holandii. Pracuję jako kucharz przez agencje Cervo, warunki są dobre, fajna atmosfera i wynagrodzenie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Bo kucharzowi mus jest odpowiednio zapłacić. Kura domowa, najlepiej w wieku emerytalnym lub renta z grupą jest odpowiednim kandydatem, zupę ugotuje, jajecznicę przyrządzi i naczynia też pozmywa a weźmie za to wszystko góra 1400zł. Zapomnij że kucharz który pracował w dobrych restauracjach dostanie pracę w podrzędnych barach bistro itp.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

jest sporo ogłoszeń o pracę: zatrudnię kucharza, wysyłasz CV multum (nie podają telefonu do kontaktu to wysyłasz CV) , brak odzewu od pracodawcy , a ciągle Ci sami się ogłaszają ciekawe (dodam w CV jest doświadczenie, prace w restauracjach), ale pracodawcy chyba szukają nie kucharza (pewnie wiek po 40 już im nie odpowiada) a studenta do gotowania , z własnych doświadczeń mojego partnera

Zapraszamy: Otwarta rekrutacja kucharzy dla brytyjskiej sieci restauracji zlokalizowanych w południowej Anglii.
Spotkanie rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniach 7 i 8 marca 2017 w Krakowie.
Atrakcyjne wynagrodzenie na początek, zwrot części biletu lotniczego do UK, zapewnione zakwaterowanie.
Więcej informacji: +48 516 369 990