Sprzedawca ogranicza się wyłącznie do sprzedania towaru. Po zgłoszniu usterki robi głupią minę i każe nam nawiązać kontakt z następnym oszustem podwarszawską firmą "REGENERSIS". Firma oczywiście wysyła kuriera pod adres sklepu, dopiero po kolejnym zgłoszeniu kurier pojawia się w pod adresem klienta. Regenersis oczywiście wymyśla a to zalanie lub też inny powód i wystawia rachunek przewyższający połowę laptopa. Mój przypadek 1200 zł naliczony przez REGENERSIS rachunek. Syn zakupił płytę główną na ALLEGRO za 400 zł i laptop hula. Uważam, że skoro sklep sprzedaje towar to w obowiązku sprzedającego jest załatwiać sprawy związane z serwisem gwarancyjnym. Również sprawy związane z kłamliwymi ekspertyzami nie przynoszą chluby firmie REGENERSIS i firmie Samsung.
Nie polecam laptopów Samsung (ze wzgl. na serwis a właściwie jego brak).