budynek nr 8
Cieszę się, że ktoś jeszcze ma takie podejście. Ja również nie zamierzam tego zostawić.
Sąsiadko z 8-czy mogłabym się z Panią jakoś skontaktować?
Nie powiadamiałam Sanepidu-poki co...
rozwiń
Cieszę się, że ktoś jeszcze ma takie podejście. Ja również nie zamierzam tego zostawić.
Sąsiadko z 8-czy mogłabym się z Panią jakoś skontaktować?
Nie powiadamiałam Sanepidu-poki co zalatwiam sprawę przez Administrację, ale jutro tam w takim razie zadzwonię.
Oto co udało mi się załatwić z Administratorem:
1.Pan wie, że jest problem, był w jednym mieszkań i też uwaza, ze woda śmierdzi,
2. Deweloper zaslania się wynikami z Sanepidu, ktore wyszly prawidlowo-woda niby byla pobierana z mieszkania, w ktorym zgloszono problem.
3. Administrator znalazł kilka firm, ktore rowniez moglby przeprowadzic badanie wody i wybral jedna firmę,której ofertę ma przesłać nam mieszkańcom, ktorzy zglaszali problem. Koszt badania 180zl-jesli nic nie wyjdzie to placi wlasciciel mieszkania, jesli coś będzie to deweloper.
zobacz wątek