Odpowiadasz na:

klient z czarnej listy

"W lutym 2013 roku otrzymaliśmy informację o bezprawnym umieszczeniu czterech gwiazdek na budynku hotelu. Natychmiast wezwaliśmy tego przedsiębiorcę do uregulowania stanu faktycznego zgodnie z... rozwiń

"W lutym 2013 roku otrzymaliśmy informację o bezprawnym umieszczeniu czterech gwiazdek na budynku hotelu. Natychmiast wezwaliśmy tego przedsiębiorcę do uregulowania stanu faktycznego zgodnie z przepisami, co od razu uczynił "
I teraz klient ma pretensje ze nie jest czterogwiazdkowy skoro od 2 lat jest trzy gwiazdkowy??? Też pracuje w hotelu i znam bardzo niekulturalne zachowania klientów oraz ich bezpodstawne roszczenia tylko po to żeby się wyspać za darmo.

Druga sprawa czy tak trojmiasto.pl może bezpodstawnie oczerniać ludzi?? To chyba własnie jest niezgodne z prawem?

zobacz wątek
10 lat temu
~Hania

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry