ODPOWIEDŹ HOTELU
Szanowni Państwo,
Poniżej odpowiedź Hotelu, której publikacji z niewiadomych powodów odmówił portal trójmiasto:
Na wstępie, warto zaznaczyć, że sytuacja wydaje nam się o tyle dziwna, że...
rozwiń
Szanowni Państwo,
Poniżej odpowiedź Hotelu, której publikacji z niewiadomych powodów odmówił portal trójmiasto:
Na wstępie, warto zaznaczyć, że sytuacja wydaje nam się o tyle dziwna, że klient o którym mowa nie zgłaszał swojego niezadowolenia podczas pobytu w hotelu, a dopiero podczas wymeldowywania żądając zwrotu kosztu pobytu. Pan Paweł zrobił rezerwację w HRS, ale z błędną interpretacją oznaczeń gwiazdek na w/w portalu. Portal kategoryzuje hotele wg. gwiazdek, ale tutaj cytat z portalu: Liczba gwiazdek opiera się zarówno na ocenie własnej hotelu, jak i na doświadczeniach firmy HRS i klientów HRS. Również wyszukiwarka na tym portalu pozwala segregować wyniki wyszukiwania po gwiazdkach HRS. W portalu tym można znaleźć wiele obiektów nie skategoryzowanych a posiadających 3 lub 4 gwiazdki wynikające właśnie z wysokiej oceny zadowolenia klientów.
Dodatkowo Pan Paweł nie zapoznał się Ogólnymi Warunkami Handlowymi Dotyczącymi Rezerwacji, gdzie wyraźnie w punkcie 8 opisany jest sposób kategoryzacji wg gwiazdek HRS:
8. Kategorie hoteli i informacje o hotelach
Międzynarodowa standardowa klasyfikacja hoteli oparta na systemie gwiazdek stanowi niewiążącą informację o standardzie danego hotelu. Wprowadzona przez firmę HRS klasyfikacja hoteli opiera się na ocenie własnej hoteli, która dodatkowo jest ewentualnie weryfikowana przez firmę HRS na podstawie własnego systemu oceny, jak również zebranych doświadczeń firmy HRS i jej klientów. Wszystkie dodatkowe informacje o hotelu i opisy oparte są również na informacjach własnych hotelu.
Dalsze omówienie kategoryzacji gwiazdek HRS znajduje się też w zakładce Najczęściej Zadawane Pytania na w/w portalu:
Jakie kryteria obowiązują przy klasyfikacji hoteli według systemu gwiazdek HRS?
Nasi specjaliści z branży hotelarskiej znają tysiące hoteli na całym świecie. Nie jest jednak możliwe osobiste sprawdzenie ponad 250 000 hoteli. Dlatego klasyfikacja gwiazdek HRS opiera się na dodatkowych źródłach informacyjnych, publikowanych ocenach oraz istniejących oficjalnych zaszeregowaniach hoteli. Jeśli hotel sam podaje informacje, HRS może przeprowadzać kontrole według własnego systemu oceny.
Czynnikiem decydującym o zaklasyfikowaniu danego hotelu w systemie rezerwacji hotelowej HRS są jednak zawsze doświadczenia i oceny naszych klientów. Firma HRS już dawno opracowała swoją własną procedurę, z której użytkownik może skorzystać online po zakończeniu pobytu w hotelu w celu dokonania jego oceny. Ocenę przyznaną przez naszych klientów można znaleźć w postaci gwiazdek HRS.
Pokrótce prostujemy też nieprawdziwe informacje jakie znalazły się w artykule:
- pokoje posiadają regulowane klimatyzatory
- mini bar nie jest wymaganym standardem dla hoteli trzygwiazdkowych
- pokoje wykończone są na wysokim poziomie standardu jak na bazę hotelową w Gdańsku
Dodatkowo warto zwrócić uwagę na fakt, że Nasz hotel oceniany jest na poziomie dobry/bardzo dobry w portalach internetowych.
zobacz wątek
10 lat temu
~Hotel Fahrenheit