Widok
Czy ktoś korzystał z electromarket.pl..?
Witam,
czy ktoś z Was korzystał z tego internetowego sklepu? Oferują odbiór osobisty w trójmieście. Aczkolwiek widziałem gdzieś opinię, że cholernie trudno się do nich dodzwonić i ewentulanie reklamować zakupiony o nich towar.
Proszę o opinię osoby które korzystały z tego sklepu.
czy ktoś z Was korzystał z tego internetowego sklepu? Oferują odbiór osobisty w trójmieście. Aczkolwiek widziałem gdzieś opinię, że cholernie trudno się do nich dodzwonić i ewentulanie reklamować zakupiony o nich towar.
Proszę o opinię osoby które korzystały z tego sklepu.
Witam
Ja korzystałem już dwa razy i zamierzam skorzystać kolejny raz... Odbiór osobisty w Sopotkowie (tam też mają swoje biuro). Oczywiście istnieje możliwość dowozu do domu. Ceny dowozu w obrębie 3miasta to 40pln, dodatkowo należy dopłacić 10pln za każde piętro w przypadku mieszkań w blokach, w których nie ma windy. W przeciwnym razie kwota ta zamyka sie w 40pln. To, że trudno się dodzwonić to fakt, ale nie dziwię się - na miejscu jest z reguły jeden Pan, który musi zapanować nad wszystkim, a ruch wiem, że spory mają. Ceny naprawdę konkurencyjne, w przypadku dużych sprzętów AGD nawet 500pln różnicy (piszę na swoim przykładzie). Jeśli chodzi o reklamacje to nie wypowiadam się bo oba sprzęty, które kupiłem działają bez zarzutu :) Terminy realizacji zawsze dotrzymane - w moim przypadku nie przekroczyły 5 dni roboczych. Tak więc myślę, że z czystym sumieniem mogę polecić electromarket.pl. Ja jestem bardzo zadowolony z tego sklepu.
Ja korzystałem już dwa razy i zamierzam skorzystać kolejny raz... Odbiór osobisty w Sopotkowie (tam też mają swoje biuro). Oczywiście istnieje możliwość dowozu do domu. Ceny dowozu w obrębie 3miasta to 40pln, dodatkowo należy dopłacić 10pln za każde piętro w przypadku mieszkań w blokach, w których nie ma windy. W przeciwnym razie kwota ta zamyka sie w 40pln. To, że trudno się dodzwonić to fakt, ale nie dziwię się - na miejscu jest z reguły jeden Pan, który musi zapanować nad wszystkim, a ruch wiem, że spory mają. Ceny naprawdę konkurencyjne, w przypadku dużych sprzętów AGD nawet 500pln różnicy (piszę na swoim przykładzie). Jeśli chodzi o reklamacje to nie wypowiadam się bo oba sprzęty, które kupiłem działają bez zarzutu :) Terminy realizacji zawsze dotrzymane - w moim przypadku nie przekroczyły 5 dni roboczych. Tak więc myślę, że z czystym sumieniem mogę polecić electromarket.pl. Ja jestem bardzo zadowolony z tego sklepu.
Widzę, że ktoś Panu dużo naopowiadał czarnych scenariuszy na ich temat :) Myślę, że śmiało można zamawiać transport - co wazne firma dysponuje dostawczakiem o podwyższonej budzie, więc nawet wysokie sprzęty jak np lodówki jadą w pionie. Poza tym z tego co mi wiadomo wszelkie sprzęty, a własciwie ich opakowania sa tak rozwiazane, zeby zapobiegac w miare dobrze wszelkim uszkodzeniom, ktore moga sie pojawic podczas transportu. Wiec jesli jest zachowane choc minimum ostroznosci - sprzetu transport nie uszkodzi. Co innego jesli sprzet jest wadliwy juz przed zapakowaniem go, no ale za to nie mozemy winić panow od transportu. Tak czy siak - platnosc mozna zazyczyc sobie przy odbiorze. Ponadto mi panowie przywiezli sprzet, wypakowali bez slowa, zebym mogl obejrzec czy jest wszystko ok i wtedy dopiero nastapila platnosc. Wiec naprawde dziwie sie skad tyle watpliwosci :) bo ja naprawde, chocbym nawet chcial to nie mam sie do czego przyczepic jesli chodzi o uslugi tej firmy :) I mysle, ze wiem co mowie, bo z racji alergii na "wszelkiej maści" zakupy w tradycyjny sposob w roznego rodzaju galeriach i media marktach - w 90% przypadkow moich potrzeb - zakupy robie wlasnie przez internet wiec punkt odniesienia mam :)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
No i miałem rację, trochę lipa jest z tym sklepem: na maile nie odpowiadają, dodzwonić się nie można w żaden sposób.....zamówienie na 10tys. lezy trzeci dzień i jakoś nikt tym się nie zajmuje.....a poza tym kolego to jest lipa co pan pisze o płatności....można obejrzeć towar, czy nie został aby przypadkiem zniszczony ale dopiero po opłaceniu. Poczekam jeszcze 1 dzień i anuluję zamówienie....dziękuję za opinie i pozdrawiam.
Ja zamówiłam towar, dostałam zwrotny mail, że jak potwierdęzamówienie to dostanę info o terminie dostawy. Czekałam 5 dni więc sama zadzwoniłam i okazało się, że towaru nie mają na stanie. Dziwne, bo w opisie na stronie widniało jako "dostępne". Do diś tego nie zmieniono! Czyżby mieli wirtualny towar??? Przydałay się większa dbałość o klienta!.
Witam.
Opiszę pokrótce bardzo niemiłe doświadczenia jakie miałam z tym sklepem. A właściwie ich brak!
Zamówienie zostało złożone na ich stronie, po czym dostałam automatyczne potwierdzenie zamówienia.
I nastała cisza.
Ponieważ w opcjach wysyłki zaznaczyłam odbiór własny, czyli de facto ułatwiam im sprawę, czekałam na wiadomość kiedy zamówienie jest gotowe do odebrania.
Po paru dniach czekania sama zaczęłam pytać w mailach kiedy zamówienie będzie do odbioru.
Nie doczekałam się odpowiedzi na żadnego z maili przeze mnie wysłanych ani do biura głównego ani do lokalnego.
Gdy napisałam, że jeżeli od nich nie usłyszę uznam zamówienie za nieważne, to dostałam zwrotnego automatycznego maila z anulacją zamówienia!
Czyli czytali wszystkie moje maile wcześniejsze, ale nie uznali za stosowne mi na nie odpowiedzieć! A potem po prostu mnie olali na zasadzie " nie to nie" !!!
Uważam brak szacunku dl klienta za karygodny.
Opiszę pokrótce bardzo niemiłe doświadczenia jakie miałam z tym sklepem. A właściwie ich brak!
Zamówienie zostało złożone na ich stronie, po czym dostałam automatyczne potwierdzenie zamówienia.
I nastała cisza.
Ponieważ w opcjach wysyłki zaznaczyłam odbiór własny, czyli de facto ułatwiam im sprawę, czekałam na wiadomość kiedy zamówienie jest gotowe do odebrania.
Po paru dniach czekania sama zaczęłam pytać w mailach kiedy zamówienie będzie do odbioru.
Nie doczekałam się odpowiedzi na żadnego z maili przeze mnie wysłanych ani do biura głównego ani do lokalnego.
Gdy napisałam, że jeżeli od nich nie usłyszę uznam zamówienie za nieważne, to dostałam zwrotnego automatycznego maila z anulacją zamówienia!
Czyli czytali wszystkie moje maile wcześniejsze, ale nie uznali za stosowne mi na nie odpowiedzieć! A potem po prostu mnie olali na zasadzie " nie to nie" !!!
Uważam brak szacunku dl klienta za karygodny.
To ja pozwolę sobie dodać swoją opinię, aby ostrzec potencjalnych Klientów przed tym "sklepem"
Zdecydowałem się zapłacić wyższą niż w innych sklepach cenę za lodówkę, gdyż szukałem terminowej dostawy - z możliwością umówienia się na konkretny dzień i konkretną godzinę. I telefonicznie zapewniano mnie że to będzie możliwe, potwierdzono dzień dostawy, godzina transportu też rzekomo miała być do wyboru. Możliwości negocjacji cenowych brak, ale zapewniano mnie że wyższe ceny wynikają z najlepszej na rynku gwarancji. No i życie zweryfikowało te kłamstwa dość dotkliwie.
Dostawa lodówki opóźniła się o 2 dni co zupełnie zdezorganizowało mi zaplanowane działania. Ale electromarket oczywiście nie widzi w tym problemu. Godzina dostawy, którą miałem sobie wybrać została mi narzucona. "O tej porze albo wcale". Panowie, którzy przywieźli mi lodówkę zostawili śmietnik na klatce (kartony, pokruszony styropian, taśmy itd) i wcale nie poczuwali się do obowiązku posprzątania tego bałaganu. Lodówkę wstawiono mi na miejsce jeszcze oklejoną taśmami zabezpieczającymi. Po ich mozolnym pousuwaniu okazało się, że jedna z półek wewnętrznych jest wadliwa. Postanowiłem zatem sprawdzić tę "najlepszą na rynku gwarancję" Złożenie reklamacji jest możliwe tylko przez ich stronę - nie dostajecie żadnego potwierdzenia jej przyjęcia. Moje telefoniczne monity o potwierdzenie otrzymania reklamacji kończyły się niczym (zazwyczaj rozłączano mnie próbując "przełączyć" do właściwej osoby, w końcu obiecano przysłanie potwierdzenia - i była to kolejna obietnica bez pokrycia). Potwierdzenie otrzymałem dopiero po żądaniu wysłanym mailem. A sama reklamacja - bardzo długo rozpatrywana - ostatecznie załatwiona odmownie (bo podpisałem przyjęcie sprzętu bez wad). Trzeba było przytrzymać pewnie tych gości od transportu przez pół godziny i kazać im pousuwać wszystkie taśmy zabezpieczające, którymi posklejane były półki i inne wewnętrzne elementy na czas transportu - dopiero wtedy można było zobaczyć wadę zamaskowaną taką taśmą. Wadę - dodam - ewidentnie powstałą już na etapie produkcji, zatem producent bez problemu powinien wymienić taką półkę. Ot, sklep po prostu ma Klientów gdzieś - kupuję dużo, ale pierwszy raz spotkałem się z takim lekceważeniem.
Tak wygląda ich najlepsza gwarancja na rynku - nie dajcie się na to nabrać!
Dodam jeszcze, że skontaktowałem się telefonicznie z producentem, który nie widzi żadnego problemu w wymianie półki i zaskoczony jest postawą electromarket.pl.
Są inne sklepy, w których Klienta naprawdę się szanuje - przed electromarket.pl z całego serca OSTRZEGAM KAŻDEGO kto nie chce mieć kłopotów!
Zdecydowałem się zapłacić wyższą niż w innych sklepach cenę za lodówkę, gdyż szukałem terminowej dostawy - z możliwością umówienia się na konkretny dzień i konkretną godzinę. I telefonicznie zapewniano mnie że to będzie możliwe, potwierdzono dzień dostawy, godzina transportu też rzekomo miała być do wyboru. Możliwości negocjacji cenowych brak, ale zapewniano mnie że wyższe ceny wynikają z najlepszej na rynku gwarancji. No i życie zweryfikowało te kłamstwa dość dotkliwie.
Dostawa lodówki opóźniła się o 2 dni co zupełnie zdezorganizowało mi zaplanowane działania. Ale electromarket oczywiście nie widzi w tym problemu. Godzina dostawy, którą miałem sobie wybrać została mi narzucona. "O tej porze albo wcale". Panowie, którzy przywieźli mi lodówkę zostawili śmietnik na klatce (kartony, pokruszony styropian, taśmy itd) i wcale nie poczuwali się do obowiązku posprzątania tego bałaganu. Lodówkę wstawiono mi na miejsce jeszcze oklejoną taśmami zabezpieczającymi. Po ich mozolnym pousuwaniu okazało się, że jedna z półek wewnętrznych jest wadliwa. Postanowiłem zatem sprawdzić tę "najlepszą na rynku gwarancję" Złożenie reklamacji jest możliwe tylko przez ich stronę - nie dostajecie żadnego potwierdzenia jej przyjęcia. Moje telefoniczne monity o potwierdzenie otrzymania reklamacji kończyły się niczym (zazwyczaj rozłączano mnie próbując "przełączyć" do właściwej osoby, w końcu obiecano przysłanie potwierdzenia - i była to kolejna obietnica bez pokrycia). Potwierdzenie otrzymałem dopiero po żądaniu wysłanym mailem. A sama reklamacja - bardzo długo rozpatrywana - ostatecznie załatwiona odmownie (bo podpisałem przyjęcie sprzętu bez wad). Trzeba było przytrzymać pewnie tych gości od transportu przez pół godziny i kazać im pousuwać wszystkie taśmy zabezpieczające, którymi posklejane były półki i inne wewnętrzne elementy na czas transportu - dopiero wtedy można było zobaczyć wadę zamaskowaną taką taśmą. Wadę - dodam - ewidentnie powstałą już na etapie produkcji, zatem producent bez problemu powinien wymienić taką półkę. Ot, sklep po prostu ma Klientów gdzieś - kupuję dużo, ale pierwszy raz spotkałem się z takim lekceważeniem.
Tak wygląda ich najlepsza gwarancja na rynku - nie dajcie się na to nabrać!
Dodam jeszcze, że skontaktowałem się telefonicznie z producentem, który nie widzi żadnego problemu w wymianie półki i zaskoczony jest postawą electromarket.pl.
Są inne sklepy, w których Klienta naprawdę się szanuje - przed electromarket.pl z całego serca OSTRZEGAM KAŻDEGO kto nie chce mieć kłopotów!
Potwierdzam to, co napisał mój poprzednik, jak złożycie zamówienie mają was gdzieś. Zamówiłam sprzęt do kuchni za 6,5 tys. zł. Wybrałam płytę gazową, ale za dwa dni ktoś od nich zadzwonił i powiedział że takich już nie ma i możemy wybrać inny model (więc po co mają na stronie sprzęt, którego już nie ma na magazynie?). Sprzęt przywieźli za tydzień, ale bez lodówki, bo jak się okazało (ta, którą dostarczono do magazynu w Katowicach, miała wgniecione drzwi). Kolejną mieli przywieźć za kilka dni.
Pomiędzy trzema tygodniami czekania dzwoniłam do magazynu w Katowicach, czy jest już, oczywiście że jej nie było. Dzwoniłam też do opiekuna naszego zamówienia, ale jak się okazało numer w ogóle nie działał, a na infolinii nikt nie odbierał. Postanowiłam wysłać maila do zarządu, że to chyba jakiś żart z ich strony, że trzymają pieniądze za lodówkę a sprzętu nie mamy i nie wiadomo kiedy będzie.
Zadzwonił ktoś od nich za jakieś 30 minut i poinformował mnie, że lodówki którą zamówiliśmy już nie będzie. Przysłali mi propozycje innych lodówek, o innych parametrach i całkowicie innych cenach. Zdecydowaliśmy się aby nam oddali pieniądze. Nie warto użerać się z electromarket.pl dla kilku złotych.
Pomiędzy trzema tygodniami czekania dzwoniłam do magazynu w Katowicach, czy jest już, oczywiście że jej nie było. Dzwoniłam też do opiekuna naszego zamówienia, ale jak się okazało numer w ogóle nie działał, a na infolinii nikt nie odbierał. Postanowiłam wysłać maila do zarządu, że to chyba jakiś żart z ich strony, że trzymają pieniądze za lodówkę a sprzętu nie mamy i nie wiadomo kiedy będzie.
Zadzwonił ktoś od nich za jakieś 30 minut i poinformował mnie, że lodówki którą zamówiliśmy już nie będzie. Przysłali mi propozycje innych lodówek, o innych parametrach i całkowicie innych cenach. Zdecydowaliśmy się aby nam oddali pieniądze. Nie warto użerać się z electromarket.pl dla kilku złotych.
NIE POLECAM - po miesiącu oczekiwania musiałem anulować zamówienie.
Zostałem również olewany przez obsługę klienta, a dodzwonić się tam graniczy z cudem.
Kiedy napisałem maila o odwołaniu zamówienia, od razu przyszedł automatyczny mail o odwołaniu. Moje maile były więc czytane tylko spuszczane na drzewo.
Towar wirtualny... sklep chyba również ;-)
Jesli ktoś chce kupić żelazko.. ok.. ale pralki, lodówki, piekarniki... odradzam. Jesli tak traktują klienta PRZED zakupem to co musi być już PO i w trakcje reklamacji....
ODRADZAM.
Zostałem również olewany przez obsługę klienta, a dodzwonić się tam graniczy z cudem.
Kiedy napisałem maila o odwołaniu zamówienia, od razu przyszedł automatyczny mail o odwołaniu. Moje maile były więc czytane tylko spuszczane na drzewo.
Towar wirtualny... sklep chyba również ;-)
Jesli ktoś chce kupić żelazko.. ok.. ale pralki, lodówki, piekarniki... odradzam. Jesli tak traktują klienta PRZED zakupem to co musi być już PO i w trakcje reklamacji....
ODRADZAM.