Ponieważ zdarzają się przypadki niedocierania faktur za energię, postanowiłem skorzystać z możliwości przesyłania elektronicznego przez e-bok ENERGA. Założenie konta i związane z tym operacje...
rozwiń
Ponieważ zdarzają się przypadki niedocierania faktur za energię, postanowiłem skorzystać z możliwości przesyłania elektronicznego przez e-bok ENERGA. Założenie konta i związane z tym operacje przesłania hasła, logowania się trwały 12 dni!!! E-bok ENERGA twierdził, że przesyła tymczasowe hasło, ale to jednak okazywało się nieprawdą. Wszelkie prośby o naprawę systemu, czy tez zwykłe przesłanie hasła spełzły na niczym. W rezultacie konta na ENERGA24 nie założyłem, bo odpowiedzi i przekomarzanie się już były ponad moje siły, ponieważ trwało to 12 dni. Nikt z tej cholernej obsługi ENERGI nie chciał mi pomóc, łącznie z ich prezesem z Gdańska. Bezczelne traktowanie klienta z racji tej, że jest to monopolista na terenie, to widocznie norma. Nie tylko ja , jak widac mam problemy z ENERGĄ, bezczelną monopolistyczną instytucją!!!
zobacz wątek