Widok

Czy ktoś ma dzisiaj problemy z ebok energa

Technologie Temat dostępny też na forum:
jw. chciałam zgłosić rozliczenie rzeczywiste i cały czas wyskakuje mi błąd.

Ktos też dziś próbował?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
U mnie też wyskakuje błąd, może jutro się uda
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a to pewnie cos u nich, trzeba jutro spróbować
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
no u mnie to samo, już myślałam, że to problem z moim kontem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
u mnie tak samo jakis błąd
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
to widzę, że nas więcej :) już myślałam, że to u mnie coś nie tak
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
kto odpowie jak i gdzie opłacić energie on-lime
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja też się męczyłąm, żeby założyć konto. Nr faktury mi chyba nie wchodził. Napisałam do nich e-maila, odesłali mi jakiś nr ale i tak nie zadziałał. Poszłam do nich osobiście (miałam to szczęście, że nie było kolejek - wiem wiem niewiarygodne - ale prawdziwe :) - byłam koło Cristalu we wrzeszczu. Na miejscu w przeciągu 5 min miałam założone konto i hasło. Od ponad pół roku rozliczam się rzeczywiście i jestem zadowolona. Co miesiąc spisuję liczniki i widzę ile wydaje na prąd rzeczywiście :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy ktoś nadal ma dzisiaj problem, bo dalej nie mogę podać rozliczenia?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak problem jest cały czas
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja od początku Wrzesnia próbuję się zalogować i mam z tym problem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja od od 2ch miesięcy i nic!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jestem zdenerwowana bo od kilku dni nie moge zapłacic za energie. Gdzie znajduje sie czynny punkt do zaplaty Anna
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzisiaj jest 2 X i od kilku dnii nie umi emzapłacic za energie metoda on-line, Co robić szukać punktu czynnego aby wyliczył kwotę i pobrał należnosc.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
właśnie udało mi się dodzwonić na infolinię i strasznie niemiłe babsko poinformowało mnie, że przecież jest awaria. Tłumaczę pani, że tego to się domyślam, tylko dziś mi minie 60 dni i jeżeli dziś nie zgłoszę, to czy mi zablokują te rozliczenia rzeczywiste skoro to z ich winy. A pani prawie krzycząc na mnie, że przecież wczoraj było wolne, a dziś już usuwają. To jaj jej grzecznie, że nie o to pytam, tylko, czy jeśli przez awarię nie dam rady zgłosić to, czy mi zablokują. Na co Pani "oczywiście, przecież przekroczy pani 60 dni".
Mimo, że awaria trwa drugi dzień, to moja wina...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
już działa :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
też wczoraj nie mogłam podać stanu licznika ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

ebok energa opinie płatności

Nie polecam tych płatności Energi. Podałem stan do rozliczenia - na e-fakturę czy w ogóle możliwość zapłaty czekam już drugi dzień. Co to za śmierdzący zanzibar stworzył taki nieudolny system płatności (rzekomo online), który tak długo procederuje. To już drugi miesiąc tak mam.

Na dodatek totalna zlewka na klientów. Zero odpowiedzi na zgłoszenia słane ticketami poprzez ten ich panel. Powinni przysłać powiadomienie na email, że przyjęli zgłoszenie etc. A tu zero. Zero maila, zero odzewu na pytanie. Oczywiście niczego im nie udowodnisz, bo zgłoszenia musisz wysłać poprzez ich panel, zaś potwierdzenia na twój mail, cwaniaki nie wysyłają. Zatem równie dobrze mogą tych zgłoszeń nawet nie czytać i zapewne tak robią. Rany, jak nam polakom nieudolnie wychodzi informatyzacjia. Energii jeszcze raz nie polecam. Szkoda nerwów za które jeszcze im płacimy
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja walczę z eBok już 12 dni.Masz rację.Tam pracują za dobre pieniądze lenie śmierdzące lenie,ponieważ do tej pory takż nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. dzwoniłem na infolinię gdzie jakaś pani przyjeła stany mówiąc że wszystko załatwi z administratorem strony,lecz nic się nie dzieje.Totalna zlewka.Zastanawiam się czy nie zmienić operatora.Jestem ciekaw czy te strony czyta sam dyrektor firmy.Czekam .Ale znajdę trochę czasu to udam się osobiście do dyrekcji .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Na ich stronce pisało że od 15 nie będzie możliwości podania stanu rozliczenia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
z tego co pamiętam, to miesiąc temu już była informacja, że dziś nie będzie można w pełni korzystać z serwisu.
Ja korzystam z rozliczeń rzeczywistych prawie półtora roku i w zasadzie nie mam zastrzeżeń.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja dzisiaj podalam stan licznika -bez żadnego problemu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nich to szlag ten ich ebok najpierw tydzien rerejstracji bo cos nie tak. Pózniej per pedes do biura na ulice taka a taką .Pani przyjęła zgloszenie na przejście na system odczytu rzeczywistego.Pózniej problem z logowaniem bo hasło nie takie !!. mam zapisane na bloku obok !.Dostałem hasło tymczasowe ..ok.Wchodzę a tam do zapłąty faktury z prognozy 6x wyższe niż faktyczne zużycie na przestrzeni półrocza !!!!!!!!!!!. masakra.Pytanie po co byłem osobiście w ich biurze i siedziałem pół godziny na wypisywaniu umowy ?? .Czy to w ogóle dziala ??
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
ja równiez nie polecam tej formy opłaty za prąd, dość że płace rachunki na bieżąco to dostałam własnie rachunek do zapłaty na 4 tysiące zł , to sie w głowie nie mieści, a po otwarciu listu myślałam że zawał dostane , dzwoniąć 4 razy i za każdym razem rozmawiając z inna osoba stwierdzam że wogóle nie znają sie na swojej pracy, jedna pani mówi że widzi płatności, drugi że od listopada nie jest opłacone a trzecia że jednak trzeba zapłacić te 4 tysiace bo ona nie widzi żadnych wpłat, a czwarty mówi że widzi płatności do marca... a niby chodzi o miesiące od stycznia do maja 2015 roku , a rachunki mam w domu opłacone ... jedna pani to nawet od listopada jednak nie ma zapłaconego!!! i byc tu mądry, lenie śmierdzące i nic więcej i zero pojecia nie wiem kto to wymyslił!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Korzystam z ebok-a Energa ponad rok. Do końca 2013 było super. Lipa zrobiła się od początku 2014. Okręg toruński przechodził jakieś zmiany więc wysłali info na eboka, że do któregoś tam lutego będzie przerwa techniczna i należy wstrzymać się z RR bez żadnych konsekwencji. No i ok, ruszyli pod koniec lutego i...To co kiedyś super działało magicznie się spaprało. Strona się zawiesza, saldo wiecznie pokazuje 0.00 mimo, że np w rzeczywistości ma się rachunek do zapłacenia, wiecznie jest problem z pobraniem efaktury czy blankietu. Oczywiście pozmieniali dane klienta takie jak numer oraz konto bankowe, ale poinformować o tym klientów nie łaska trza się dopatrzeć i domyślać. Bardzo mi odpowiada forma rozliczania egergii elektr. w ten sposób czyli za pomocą internetu, ale dziwi mnie to, że coś co świetnie działało ktoś popsuł. Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie nie działa . od stycznia nie mogę uregulować należniści
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
od wczoraj nie mogę podać stanów licznika w rozliczeniu rzeczywistym wyskakuje błąd aplikacji
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak od połowy stycznia nie mogę zapłacić za energię bo są problemy i nie mogę wpisać stanu licznika
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak od połowy stycznia nie mogę zapłacić za energię bo są problemy i nie mogę wpisać stanu licznika
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja 30 stycznia podawałam stan licznika i płaciłam wszystko było ok.
imageimage
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja rozliczałam wczoraj i jest ok
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak 5razy i nie przjmuie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja juz od dwoch tygodni probuje sie zalogować i sprawdzic zuzycie ,cały czas trwa jakas konserwacja inie mozna ni groma sie zlogowac, chyba złoze rekalmacje i zrezygnuje z ich usług ,robia sobie cyrki ,ktos powinien poniesc konsekwencje ,tylko kto, my mamy problem to musimy go sami rozwiazac, granda ,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
pełna kultura i doinformowanie

"Szanowni Państwo

W związku z realizowanymi pracami administracyjnymi na serwerach e-BOK, w dniu dzisiejszym mogą wystąpić problemy techniczne z dostępem do systemu, działaniem wybranych funkcjonalności lub poprawnością danych na Państwa kontach.

Przepraszamy za utrudnienia."
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
utrudnienia przez internet sa codziennie od dluzszego czasu , szkoda ,ze
nie podaje energa kiedy wreszcie normalnie mozna bedzie korzystac z
rozlczen przez internet, tak sie nie traktuje klientowZENADA
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
hm... rozliczylam się za listopada tego samego dnia, w ktorym napisałam komentarz wyżej (28.11).
Wszystko poszło ok, bez problemów.
Rzeczywiscie, dane w innym formacie ale poza tym szybko i sprawnie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
przeciez informuja , ze utrudnienia moga wystepowac u niektorych klientow, chodzi oto , ze te utrudnienia sa i trwaja praktycznie caly czas . Jak dlugo jeszcze beda trwaly te prace administracyjne ? Kiedy bedzie mozna normalnie korzystac z ebok , to wstyd , zeby ENERGA nie dawala sobie rady i zostawiala problem swoim klientom. Na infolinie tez sie nie mozna dodzwonic , czy tu tez trwaja prace admiministracyjne?, bardzo dziwny zbieg okolicznosci.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Od kilku dni nie mogę się zalogowa w ebo energa, czy u innych osó korzystających z ebok energa występują te same problemy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja ma od końca kwietnia do dzisiaj problem z podaniem odczytu rozliczeń rzeczywistych, wyskakuje mi coś " ne udało się pobrać danych o licznikach, spróbuj później". Napisałam dwa maile, nikt nie odpisał :) czekam i czekam...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja też nie mogę podać odczytu , ale ja mam komunikat nie można odnależć punktu dostępu , wysłałem maila i czekam na odpowiedz .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tak próbujemy ani nic
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak mam problem nie mogę podać odczytu rzeczywistego
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
witam ja również nie mogę się zalogowac aby podac odczyt rzeczywisty
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzisiaj próbuję i również nic :/ Czy ktoś kontaktował się z nimi?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jak dzwoniłem do nich w piątek to konsultant powiedział że wszystko działa a dalej nie działa
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Przez Internet Explorer nie działało ale przez Mozzilę idzie normalnie, nic się nie zacina.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Od rana próbuję i nie mogę się zalogować do ebok.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
widze, że nie tylko ja mam problem z logowaniem do ebok.,
dzwonilam dzisiaj do energa i konsultant poinformował, że dostep bedzie dzisiaj i faktycznie po 2 godzinach weszłam i podalam stan licznika.
Ale weszlam do kompa okolo godz 21:40 i juz brak dostepu, ponowiłam próbę połaczenia z telefonu i tableta i też nici z tego wyszły.
Może jakies znaczenie ma, że weszłam przez Mozilla i było OK a przez Internet Expl. nie wchodze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
też zalogowałem się przez Mozille,Odpada expl, opera i chrom, problem był już w piątek dość wybiórcza ta ich stronka jeżeli chodzi o przeglądarke
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Już przez dwa dni próbuję się połączyć ale jest jakis problem. Myślę że Energa powinna zamieścić jakieś informacje , że ma problem z systemem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Energa to chyba wogóle ma jakieś problemy bo ja czekam od paru mies na założenie licznika pre-paid i dopiero sprawa ruszyla pare dni temu,rychło w czas bo zaraz się wyprowadzam. A Oni mi przesyłają maile z pytaniami kiedy składałam podanie i jaka odpowiedz uzyskałam i tak parę razy już .Paranoja .Na dodatek tez zalogowac się nie można na ebok .Dzisiaj ma chodzić gość z Energii odczytywać liczniki tak ze ja daje sobie juz spokój z kolejnymi próbami logowania .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ebok w enerdze kuleje bardzo do dzis. Co chwila wyskakuje jakis bląd systemu. Rozliczenia rzeczywiste próbuje aktywować juz drugi miesiąc. Nikt mi nie odpowiada na zgloszenia. Skandal. Dnerga zmienia się w jakąś firmę krzak.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja tez mam ciagle problemy z energa. Podczas rozliczenia rzeczywistego ciagle wyskakuje jakis blad
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witaj,

Uprzejmie prosimy o wskazanie w wiadomości prywatnej Twoich danych (numer klienta, imię, nazwisko, adres).
Możesz to zrobić za pośrednictwem aplikacji w Centrum Pomocy Energa dostępnej tutaj: https://www.facebook.com/energawkontakcie/app/1532799850373278/

Zweryfikujemy Twój problem i postaramy się pomóc.
Pozdrawiamy,
Zespół ENERGA w Kontakcie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witaj,

Przepraszamy za utrudnienia, zapewniając, że dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować te niedogodności. Wszelkie zgłoszenia są rozpatrywane indywidualnie, w możliwie jak najszybszym terminie.

Na czas wdrożenia nowego systemu uruchomiliśmy również specjalną stronę internetową, http://www.energa.pl poprzez którą klienci są na bieżąco informowani o zmianach. Jednocześnie zachęcamy naszych klientów do dokładnego śledzenia kierowanej do nich korespondencji, maili oraz SMS. Jest to główne źródło komunikacji z klientami.

Pozdrawiamy,
Zespół ENERGA w Kontakcie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A ten blad podczas rozliczenia rzeczywistego to teraz norma, czy to u mnie jest jakis problem??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Od kilku dni nie można zalogować się do konta występuje błąd a jak się dzwoni na infolinie to mówią że proszę spróbować jutro
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
To jest kpina, na pytanie: co się stanie, jak urosną zaległości z powodu braku możliwości podania stanu licznika i opłacenia konkretnej faktury, dostałem odpowiedź: może pan poprosić o rozłożenie zadłużenia na raty - RĘCE OPADAJĄ, TO JEST WINA OPRACOWYWANIA SYSTEMU - 3 MIESIĄC TO JUŻ TRWA.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rażąca nieudolność Energi sięgnęła zenitu od ponad 4 miesięcy nie potrafią poprawnie wystawić faktury dla właściwego klienta po podpisaniu nowej umowy związanej z sprzedażą i kupnem mieszkania (ja dostaje faktury za energię z mieszania które sprzedałem a moje faktury wędrują do poprzedniego właściciela mojego obecnego mieszkania). Infolinia i reprezentowany przez nią poziom obsługi przebija drugie jeśli nie trzecie dno.
Wszystko pewnie przez to że Energa ma za wielu klientów - trzeba biedakom pomóc w pracy i zmienić operatora aby się tak nie męczyli. Może inni potrafią docenić klienta. Odliczam dni do końca umowy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tragedia totalna, system jest tak zkonfigurowany aby łapapać
potencjalnych dawców kapitału,
regulamin mówi że klient w każdej chwili może zrezygnować z e- faktur, wypełniając załącznik na stronie e-BOK bzdura totalna, zakładka nieaktywna, szlak człowieka trafia, nie dawać się wciągnąc!
pozdrawiam,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja podpisalam z nimi umowe na poczatku listopada nie otrzymalam zadnej faktury dwa razy dzwonilam i nadal nic.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ten EBOK to jakaś totalna porażka.Po ich najnowszych zmianach nie można wogóle się zalogować.Żałuję,że nie zostałem przy fakturach wysyłanych tradycyjną pocztą.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja mogę się zalogować ale stan konta tzn. saldo mam 0 a ostatnią fakturę płaciłam we wrześniu. Mija już pół roku. Jakaś paranoja. Również żałuję, że zrezygnowałam z faktur papierowych.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzisiaj muszę przelać jakieś pieniądze na konto energii bo jak w końcu podadzą aktualny stan konta to się nie pozbieram.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://radiogdansk.pl/index.php/wiadomosci/item/35052-nie-dostajesz-faktury-z-energi-jest-problem-z-nowym-systemem-obslugi-klienta.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja płacę faktury papierowe ostatnią jaką dostałam była w pazdzierniku. W styczniu zadzwoniłam zapytać co się dzieje i tak jak piszecie problem ze zmianą systemu pani zapewniała mnie że w lutym już dostanę nową fakturę do tej pory nic
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja od kilku dni próbuję dowiedzieć się dlaczego nie dociera na moją skrzynkę e-mail hasło tymczasowe i jak się okazuje dostaje ciągle odpowiedź iż zostało ono wysłane na mojego meila ale go nie ma a bez tego nie mogę zalogować się do konta aby pobrać fakturę i ją zapłacić a termin niedługo mija.Co za bałagan przy tej zmianie zaczął tam panować.Czy na prawdę aż tak trudno zrobić coś aby takie hasło tymczasowe do logowania dotarło.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ponieważ zdarzają się przypadki niedocierania faktur za energię, postanowiłem skorzystać z możliwości przesyłania elektronicznego przez e-bok ENERGA. Założenie konta i związane z tym operacje przesłania hasła, logowania się trwały 12 dni!!! E-bok ENERGA twierdził, że przesyła tymczasowe hasło, ale to jednak okazywało się nieprawdą. Wszelkie prośby o naprawę systemu, czy tez zwykłe przesłanie hasła spełzły na niczym. W rezultacie konta na ENERGA24 nie założyłem, bo odpowiedzi i przekomarzanie się już były ponad moje siły, ponieważ trwało to 12 dni. Nikt z tej cholernej obsługi ENERGI nie chciał mi pomóc, łącznie z ich prezesem z Gdańska. Bezczelne traktowanie klienta z racji tej, że jest to monopolista na terenie, to widocznie norma. Nie tylko ja , jak widac mam problemy z ENERGĄ, bezczelną monopolistyczną instytucją!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Lata mjiaja a problem ten sam od 2 tygodni nie moge sie zalogowac
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mam tak samo od 3 miesięcy! Za nic nie mogę zalogować się do nowego portalu, ani nie otrzymuję info na emaila! Wkurza mnie to. Póki co płacę regularnie zaliczki, boję się zadłużenia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko

Niedoczynność tarczycy eutyrox (10 odpowiedzi)

Ostatnie tsh 4 tyg temu 2, 6, t4 25... Prolaktyna 627(norma 611) lekarz zwiększył mi...

Kasza manna do butelki (18 odpowiedzi)

hej Dziewczyny jakie proporcje dajecie tak żeby dziecko piło kaszę manne z butli. Cukier...

rozszerzanie diety niemowlaka (33 odpowiedzi)

Synek w wigilie skonczyl 4 miesiace , zastanawiam sie od czego mu zaczac rozszerzac diete ,...

do góry