Widok

Dieta i nawadnianie

Cześć, od jakiegoś czasu biegam intensywnie i stopniowo zmieniam nawyki żywieniowe. Piję wodę SportSense, żeby uzupełnić braki w organizmie po bieganiu i staram się nie jeść na mieście. Jakie potrawy polecacie, aby wzmocnić organizm po wysiłku i żeby nabrać lepszej kondycji?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Picie wody do bardzo zdrowy nawyk:) Jesteś bardzo aktywną osobą dlatego w Twojej diecie nie powinno zabraknąć glikogenu. Ten składnik to istne paliwo dla mięśni. Jeśli nie wiesz czym jest glikogen polecam przeczytać poradnik: https://cityfit.pl/blog/glikogen-paliwo-dla-miesni/ . Co do źródeł jego występowania, są to m.in. produkty zbożowe, banany i daktyle. Warto abyś zadbał też o optymalną ilość białka, a więc sięgaj po ryby, drób, a jeśli nie lubisz mięsa lub nie jesz go z innych przyczyn to rośliny strączkowe.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

podrzucam dobry artykuł o nawodnieniu i uzupełnianiu elektrolitów: https://www.apo-discounter.pl/blog/zdrowie/odwodnienie-organizmu-jak-uzupelnic-elektrolity/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Bieganie

Jaki polecacie zegarek (4 odpowiedzi)

Do biegania

do góry