Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
~Runner
0

ostatnia odp. 5 dni temu

dodano: 19 listopada 2017

Gdzie kupić buty do biegania męskie nowy temat Witam szukam dobrego sklepu gdzie dobiorą mi odpowiednie buty do stopy jaki...
~on
5

ostatnia odp. 7 dni temu

dodano: 22 stycznia 2017

Kto pobiega z pulpetem? :D Gdańsk nowy temat Tak jak powyżej. Szukam towarzystwa które pomoże przy rozpoczęciu przygody z...
~Pulpet :)
0

ostatnia odp. 11 dni temu

dodano: 13 listopada 2017

Bieganie Orunia Gorna nowy temat Witam . Znajdzie się miał dziewczyna do biegania
~Marcin
0

ostatnia odp. 12 dni temu

dodano: 12 listopada 2017

Bieganie Morena nowy temat Ktoś chętny na wspólne przebieżki na Morence? Jestem osoba początkującą :)
~kinga
2

ostatnia odp. 12 dni temu

dodano: 6 lipca 2017

Wieczorne Biegi we Wrzeszczu Znajdzie się wesoła biegaczka do towarzyszenia w popołudniowych lub...
~Run
10

ostatnia odp. 18 dni temu

dodano: 22 października 2017

buty trekking Hej, szukam butów do trekkingu i dłuższych wycieczek. Chcę zamówić...
~Tytus
1

ostatnia odp. 19 dni temu

dodano: 3 listopada 2017

Hej Ello mam na imie Bartlomiej.Mam 32 lata.Moje aktualne miejsce zamieszkania to...
~Georgeomill
-1

ostatnia odp. 25 dni temu

dodano: 31 października 2017

Stadion z bieżnią Gdzie w Gdańsku lub Sopocie można swobodnie skorzystać z bieżni na stadionie?...
~Paweł
3

ostatnia odp. 1 miesiąc temu

dodano: 18 lipca 2017

Początki - bieganie U was też tak trudno było zacząć? Trudności przede wszystkim z motywacją. Czy...
~bogusz
3

ostatnia odp. 2 miesiące temu

dodano: 7 lipca 2017

Bieganie dla początkujących Szukam osób popoczątkujących do wspólnego biegania popołudniami lub pod...
~Monia
2

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 17 lipca 2017

Bieganie we Wrzeszczu Biegam we Wrzeszczu - alejki, JD - szukam partnerki do utrzymania rozsądnego...
~Runner
0

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 23 sierpnia 2017

argumentative essay argumentative essay
~argumentativeessay
0