Widok

Dla kogo Pracuje nasz Rząd????

chemitrails nad głowami. A w Gdańsku Budują piękny niczym centrum handlowe oddział onkologii.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

To jest ich Rząd.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

Witam, próbuję sobie przypomnieć moje dzieciństwo (rocznik 86) ale nie jestem przekonany czy sobie tego na siłę nie wbijam do głowy. Jestem prawie pewny (niestety tylko prawie), że w latach 90 nie widziałem na niebie chemtrails. Tak. I musiało tak być bo często patrzę w niebo a zauważyłem to jakoś po roku 2005. I co najlepsze to niektóre smugi znikają w sposób normalny a te drugie.. nie znam się, ale jest to dziwne i podejrzane. Od kilkunastu lat mam otwarty umysł na kilka dziwnych spraw i ta zagadka wciąż mnie nurtuje. Muszę kupić jakiś dobry monokular lub lornetkę i podejrzeć samoloty w locie. pozdrawiam
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 3

Pisałem w innym wątku:
Smugi kondensacyjne były widoczne na polskm niebie juz w czasach Prylu. TO naturalne zjawisko fizyczne, powstające w odpowiednich warunkach (wilgotność, temperatura) na śladzie po silniku odrzutowym. I te same czynniki (wilgotnosć, temperatura, wiatr) powodują ich długotrwałe utrzymywanie się, rozmywanie czy szybkie zanikanie.
Za Prylu były to głównie samoloty wojskowe. Całkiem możliwe (nie zwróciłem uwagi), ze w latach 80-90 smugi kondensacyjne były zjawiskiem rzadkim - pasażerski i towarowy ruch lotniczy był jeszcze relatywnie niewielki a ilosć lotów wojskowych z przyczyn ekonomicznych spadła niemal do zera. Na przełomie wieków zaczął się nasilać ruch cywilny, który obecnie (pomijając czas "zarazy") jest niezwykle intensywny, stąd duża ilosć smug kondensacyjnych.
A tak z innej beczki, założę się, że ogromna większosć osób urodzonych po stanie wojennym a mieszkających w dużych miastach w życiu nie doświadczyła na sobie gromu dźwiękowego, który w latach 70-tych był jeszcze zjawiskiem nagminnym.