Widok
Dlaczego nagradza sie pozytywnie piszacych?
Dlaczego kadra Malinowy Ogrod nie reaguje na wpisy znegatywnymi opiniami, przeciez to kopalnia wiedzy aby dokonac napraw.
Jak widze wlazi sie do przyslowiowej d...py tym co zostawili nadmiar pieniedzy za znikome dania, a olewa sie tych co chcaa na codzien zjesc cos, jakos inaczej i chodz na chwile oderwac sie od codziennosci. Jak wnioskuje motto przewodnie to _pieniadz nasz pan_.
Mysle ze dobrze bylo by poprosic p. Magde Kessler o rzucenie okiem na Wasza restauracje
Jak widze wlazi sie do przyslowiowej d...py tym co zostawili nadmiar pieniedzy za znikome dania, a olewa sie tych co chcaa na codzien zjesc cos, jakos inaczej i chodz na chwile oderwac sie od codziennosci. Jak wnioskuje motto przewodnie to _pieniadz nasz pan_.
Mysle ze dobrze bylo by poprosic p. Magde Kessler o rzucenie okiem na Wasza restauracje
Witam serdecznie. Zgodzę się z Panią/ Panem,że forum publiczne jest kopalnią wiedzy. Wszystkie opinie bez względy na to czy są pozytywne czy negatywne pomocne są dla nas przy tworzeniu tego co robimy. Mając na uwadze wolność słowa i poszanowanie opini9 nie sposób do wszystkich ustosunkować się. Goście którzy chcą złożyć reklamację bądź pochwalić nas za działania wybierają raczej bezpośrednią formę komunikacji i żaden mail nie pozostaje bez wyjaśnienia tematu. Naszym priorytetem był i zawsze będzie Gość - nie pieniądze które owszem są ważne bo zapewniają prace wielu osobom. Wyznajemy zasadę,że nie sztuką jest pozyskać Gości sztuką jest ich zatrzymać. W każdym razie dziękujemy za wszystkie opinie. W sprawach miłych i mniej miłych zachęcam do kontaktu bezpośredniego. Pozdrawiam serdecznie.