Nadzieja w tym, że modernizacja linii 201 faktycznie dojdzie do skutku.
To otworzy równoległą nitkę kolejową do Gdyni.
Paradoksalnie "betonowy stolec Budynia" w tym pomógł, no i elektryfikacja PKM kusi sąsiadów. To nie przeszkadzają za bardzo.
Cała reszta...
rozwiń
To otworzy równoległą nitkę kolejową do Gdyni.
Paradoksalnie "betonowy stolec Budynia" w tym pomógł, no i elektryfikacja PKM kusi sąsiadów. To nie przeszkadzają za bardzo.
Cała reszta to oczywistości, które każdy logicznie myślący człowiek widzi w kontekście rozwoju przedsięwzięcia jakim jest port Gdynia. Nie musi być fachowcem. To nie jest "rocket science".
Wychodzi na to, że nikt tego portu, po prostu, nie chce rozwijać. Podobnie jak gdańskiego, bo DCT nie jest Portem Gdańskim.
I cała układanka zaczyna logicznie się układać.
zobacz wątek