Widok

Dobra szkoła

Jestem nauczycielką i doskonale wiem, że nie ma szkoły idealnej. Mój syn jest uczniem 76-ki i uważam, że mogę polecić tę szkołę innym rodzicom. Na początek ważne dla rodziców - miła obsługa w sekretariacie. Kontaktowa p. Dyrektor. Nauczyciele dysponują czasem dla rodzica i starają się pomóc w rozwiązywaniu problemów. Często odbywają się konsultację indywidualne z nauczycielami. Dzięki nim można indywidualnie porozmawiać o trudnych sprawach. Zajęcia pozalekcyjne są,ale mogłoby ich być więcej. Natomiast sporo jest zajęć sportowych, które polecam. Nie ma fali przemocy, a zwykłe łobuzerskie zachowania uczniów (jak w każdej szkole) są szybko wyłapywane i tępione. Polecam szkołę.
Moja ocena
poziom nauczania: 5
 
zajęcia dodatkowe: 4
 
wyposażenie: 4
 
bezpieczeństwo: 5
 
ocena ogólna: 5
 
4.6

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
Jak Pani ślicznie poleca tą szkołę, coś mi się wydaje, że jest Pani z kadry nauczycielskiej i dlatego tak słodzi. W rzeczywistości nie jest tak pięknie. A co do zajęć sportowych i do basenu, którego więcej nie ma niż powinien być z powodów odwołań lub awarii to tych sportowych zajęć wcale nie jest tak dużo.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4
Chyba jest Pani w błędzie. Należy poinformować, że zajęcia na basenie nie odbywały się, gdyż przeprowadzano prace remontowe, niezależne napewno od osób pracujacych w szkole. Zdaję sobie sprawę, że najlepiej narzekać, a może warto byłoby współpracować ze szkołą i od środka zobaczyć i warunki i PRZEDE WSZYSTKIM mimo utrudnień (remont basenu, sali gimnastycznej) starania i wysiłek nauczycieli. Już od dawna wszystko działa, uczniowie mają piękną, nowoczesną salę gimnastyczną, dzieci są pod dobrą opieką dobrze przygotowanych do zawodu nauczycieli. Trochę optymizmu i pochwały dla ludzi, ich ciężkiej pracy.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0