Widok

Dobry rower do 1200zł??

Witam!

Na wstępie odrazu zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem rowerowym, nic a nic się nie znam;)

Chciałabym zapytać czy za 1200zł kupię jakiś w miarę dobry rower? Chcę kupić taki prezent mężowi na okrągłe urodziny i mam ograniczony budżet.

Nie chcę kupować jakiegoś kitu który rozleci się po kilku jazdach.

Możecie mnie jakoś naprowdzić, coś podpowiedzieć?

będę wdzięczna!

z góry dzięki:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
za 1200 super rower to nie bedzie ale na pewno kupisz taki, kt sie nie rozpadnie na pierwszym zakrecie. radze udac sie po prostu do jednego ze sklepow ROWEROWYCH i znajdziesz cos dla meza. w tej kwocie rowery roznych "marek" sa do siebie bardzo podobne i jakosciowo i ze wzgl na osprzet. pamietaj tylko o odpowiednim rozmiarze ramy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziękuję za odpowiedź!

Domyślam się, że nie będzie to jakiś super rower.
Mąż też nie jest jakimś wyczynowcem, chociaż jeździ(ł) głównie po lesie,dość szybko- czy to powinnam wziąć pod uwagę?:)

Mam nadzieję, że w sklepie mi doradzą fachowo. Może jeszcze polecisz gdzie mogę się udać po taki rower?Interesuje mnie Gdynia:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zdecydowanie najlepszy wybór i mozliwości przymierzenia u Żuchlińskiego na granicy Cisowej/Janowa, ale najsensowniejsza obsługa raczej w Sportlandzie w Redłowie i Cyklo w centrum.

pozdr
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Radzę też zajrzeć do cyclosport w chwaszczynie. http://www.cyclosport.pl/ Sklep nie jest drogi, ale rabatów nie mają.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak, Zuchlinski ma duzy wybor rowerow i sporo dodatkowego sprzetu typu bidony, lampki, ciuchy, kaski itd itp. jesli Twoj maz jezdzi po lesie, szybko - na pewno powinien miec rower typowo gorski, nie np trekingowy.