dlaczego nie planuje się przesiadek?
I skomunikowanych wahadeł?
To znacznie ułatwia planowanie i utrzymanie taktu pomiędzy główną linią i bocznymi. Ile pociągów można puścić z Tczewa do Gdyni przez Osową?
Ile osób będzie...
rozwiń
I skomunikowanych wahadeł?
To znacznie ułatwia planowanie i utrzymanie taktu pomiędzy główną linią i bocznymi. Ile pociągów można puścić z Tczewa do Gdyni przez Osową?
Ile osób będzie wysiadać z pociągu z Gdańska zbaczającego na Pogórze? Najszybsza komunikacja z Pogórzem jest z pominięciem Chylonii - wzdłuż Wiśniewskiego. Wariant przez Chylonię wymaga wiaduktów na Hutniczej i Puckiej aby zachować sensowny rozkład i nie ingerować w ruch drogowy.
W odróżnieniu od autobusów, przesiadki (sensowne) pomiędzy pociągami mają uzasadnienie...
Więc ładny malunek tras ale wiele w nim bezsensów i chciejstw. Pan Świlski nadal niewiele rozumie... No ale idą wybory...
A, i jeszcze... Do kogo będzie należał trzeci tor?
zobacz wątek