Widok
Dramat
Prawie od urodzenia jestem klientką usług tej przychodni i musze stwierdzić, że o co dzieję się na rejestracji dziecięcej to jakiś koszmar. Nie pamietam, kiedy BEZ PROBLEMU DODZWONIŁAM sie do rejestracji i umówiłam na wizyte. Mój najlepszy rekord w dzownieniu- połtorej godziny, z czestotliwością wybierania numeru co dwie minuty ( numery mają az dwa). W końcu rozczarowna niepowodzeniem wsiadłam w autobus (zarażając pewnie przy okazji innych pasazerów- przepraszam) i udałam sie osobiscie do przychodnni. Kiedy przyszłam, nie zastałam dzikich tłumów, a panie z rejestracji plotkowały zawzięcie. Zwróciłam uwagę, że sluchawka jednego z telefonów była odłożona- już wiem czemu wiecznie napotykam sie na tak zwyany "zajęty sygnał". Jeżeli ktoś ma cierpliwość i czas, żeby jedzić i dzownić w celu umawiania sie na wizyty to z pewnością będzie w siódmym niebie ;))
Moja ocena
obsługa: 3
oferta: 3
jakość usług: 3
wyposażenie: 2
czas oczekiwania: 1
ocena ogólna: 3
2.5
* maksymalna ocena 6
Czegoś nie rozumiem!Jeśli nie odpowiada Pani rejestraca w Por.Dziecięcej to niech Pani zmieni przychodnię, a nie kłamie na forum!
Kilkakrotnie rejestrowałem syna w poniedziałki i widziałem jak Panie pracują. Są 2 telefony,2 Panie i pełen korytarz pacjentów. W pierwszej kolejności Panie obsługują ludzi z kolejki, a potem odbierają telefony.Numer zajęty oznacza rozmowę a nie odłożoną słuchawkę!
I jakim cudem widziała Pani telefon ( odłożoną słuchawkę) blat jest wysoki.No cóż najlepiej ponarzekać i pokłamać - wtedy lepiej smakuje kawa!!
Kilkakrotnie rejestrowałem syna w poniedziałki i widziałem jak Panie pracują. Są 2 telefony,2 Panie i pełen korytarz pacjentów. W pierwszej kolejności Panie obsługują ludzi z kolejki, a potem odbierają telefony.Numer zajęty oznacza rozmowę a nie odłożoną słuchawkę!
I jakim cudem widziała Pani telefon ( odłożoną słuchawkę) blat jest wysoki.No cóż najlepiej ponarzekać i pokłamać - wtedy lepiej smakuje kawa!!