Widok

Dramat

Zacznijmy od tego, że na jedzenie czekaliśmy około półtorej godziny. Po otwarciu wyczekanego jedzenia okazało się ono letnie. Makaron 'na zdrowie' był zdecydowanie przesolony, kurczaka było w nim tyle co kot napłakał, a porcja z pewnością nie ważyła 500g. Roladki drobiowe nadziewane szpinakiem były bez szpinaku, bez suszonych pomidorów, nie były roladkami i zamiast szpinakiem nadziane to było nawet nie fetą, a jakimś serem sałatkowym czy czymś w tym rodzaju. Frytki za to były miękkie, gąbczaste, nasiąknięte wodą i widać (a także czuć) było, że 'zarumienienie' pochodziło od koloru oleju. Surówka była znośna- prawdopodobnie kupna. Za cenę 22 zł za makaron i 17 za roladki z kurczaka + 5 zł za opóźniony dowóz, nie dostaliśmy nawet serwetki, czy plastikowych sztućców. Dziękuję, więcej na pewno nic z tego 'bistro' nie zamówię. TRA-GE-DIA
Moja ocena
obsługa: 4
 
menu: 3
 
jakość potraw: 2
 
klimat i wystrój: 3
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 2
 
2.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zacznijmy od tego ,że każda opinia czy ta pozytywna ,czy też negatywna jest ważna .W interesie konsumenta uczciwego ,który zapłacił za produkt , a nie jest zadowolony z jakości trudno jest uwierzyć ,że nie złożył reklamacji i nie zarzadał zwrotu należności.Reklamacje uwzględnia się na podstawie zwrotu dania .Rozwóz naliczany jest w zależności od trasy.Przyznac można rację w jednym ,że przekroczenie czasu realizacji może być pretekstem do zwrotu pieniędzy za dowóz,natomiast produkt na wynos nigdy nie będzie tak wysokiej jakości jak konsumpcja na miejscu.Dodatki skrobiowe tzn.Frytki zawsze przy tak dalekim transporcie się zaparzą.Odnosząc się do serwetek i sztućców są na wyposażeniu u każdego kierowcy ,następnym razem na pewno będą obrusy i piknik gratis .Na ulotce jest podany numer telefonu bezpośredni do osoby ,która na pewno rozpatrzy każdą wątpliwośc konsumenta.Uczciwym i wiarygodnym podejściem jest poinformowanie właściciela lokalu ,a nie rozpisywanie się na portalach.Może nie tylko z tego powodu jest pani niezadowolona w życiu ,bo jeżeli to było powodem do rozpisywania się na portalu to co z innymi sprawami??? Policja gastronomiczna
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 8
No komentarz właścicieli - beznadziejny, trochę więcj pokory !!!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ale, oczywiście, taki sam komentarz napiszecie, gdy klient będzie zadowolony? Że niby powinien wówczas do was zadzwonić i was pochwalić a nie rozpisywać się na portalach? Niezła bzdura. I wielkie chamstwo ze strony właścicieli. Więcej pokory.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry