Widok
Drugi raz raczej nie skorzystam.
Zakład powinien spełnić oczekiwania mało wymagających klientów zlecających nieskomplikowane realizacje i proste wzory.
Osoby ze średnio i bardziej złożonymi realizacjami (zwłaszcza w nadruku cyfrowym) oraz oczekujące wsparcia/doradztwa ze strony obsługi zdecydowanie powinny poszukać innej, bardziej doświadczonej i przyjaźniej nastawionej ekipy.
Ja ostatecznie zostałem potraktowany niepoważnie. Wyszedłem co prawda z zamówionym towarem 2szt odzieży, ale również z poczuciem niesmaku.
Plusy:
+ bardzo dobre pierwsze wrażenie
+ ładny sklep
+ dobry nadruk cyfrowy, flex oraz haft
+ niektóre proste wzory zaprezentowane w sklepie (zwłaszcza w technologii flex) bardzo dobrze wykonane.
Minusy:
- ogromne opóźnienie w realizacji (w moim przypadku 2 tygodnie, termin zmieniany 3 razy)
- mały wybór odzieży (niezgodny ze stroną internetową) oraz brak rzetelnej informacji o jej dostępności,
- zdecydowanie brak doświadczenia i profesjonalizmu obsługi,
- nieuprzejme traktowanie klienta (w moim przypadku)
Osoby ze średnio i bardziej złożonymi realizacjami (zwłaszcza w nadruku cyfrowym) oraz oczekujące wsparcia/doradztwa ze strony obsługi zdecydowanie powinny poszukać innej, bardziej doświadczonej i przyjaźniej nastawionej ekipy.
Ja ostatecznie zostałem potraktowany niepoważnie. Wyszedłem co prawda z zamówionym towarem 2szt odzieży, ale również z poczuciem niesmaku.
Plusy:
+ bardzo dobre pierwsze wrażenie
+ ładny sklep
+ dobry nadruk cyfrowy, flex oraz haft
+ niektóre proste wzory zaprezentowane w sklepie (zwłaszcza w technologii flex) bardzo dobrze wykonane.
Minusy:
- ogromne opóźnienie w realizacji (w moim przypadku 2 tygodnie, termin zmieniany 3 razy)
- mały wybór odzieży (niezgodny ze stroną internetową) oraz brak rzetelnej informacji o jej dostępności,
- zdecydowanie brak doświadczenia i profesjonalizmu obsługi,
- nieuprzejme traktowanie klienta (w moim przypadku)
Moja ocena
Haftwear
kategoria: Produkty i gadżety reklamowe
obsługa: 1
oferta: 3
kreatywność: 2
jakość usług: 5
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 2
2.7
* maksymalna ocena 6
Witam. Jeżeli czuł lub w dalszym ciągu czuje Pan niesmak po wizycie w naszym sklepie, to nie pozostaje mi nic innego jak tylko przeprosić. Jednocześnie proszę naszych klientów o nie sugerowanie się powyższą opinią. Zapewniam, że jakość usług oferowanych przez naszą firmą jest bardzo wysoka.
Pozdrawiam,
Tomasz Blachiński
Pozdrawiam,
Tomasz Blachiński