Widok

Duże zmiany w Grupie Zdunek

Opinie do artykułu: Duże zmiany w Grupie Zdunek.

Grupa Zdunek nie zwalnia tempa i cały czas się rozwija. Świadczy o tym chociażby sukcesywne odświeżanie salonów należących do firmy. W Gdyni na ostatniej prostej są prace wykończeniowe salonu Renault, a kilka dni temu ruszyła modernizacja obiektu Nissana. Mało tego, lada dzień - również gdyński - salon BMW otrzyma autoryzację M Performance i także przejdzie niezbędną modernizację.

W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy Grupa Zdunek wyremontowała gdańskie salony BMW i Nissana, a ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nareszcie czekałem na ten dzień
popieram tę opinię 19 nie zgadzam się z tą opinią 1

Skad oni maja na to pieniadze?

Jak to jest ze przy sprzedazy aut mozna tyle zarobic? Prosze mi to jakos wyjasnic... Jescze do tego sponsorowanie zuzla. Czy sprzedaz nowych aut jest tak dochodowa? To ja tez chce byc dealerem i sobie zarabiac sprzedajac fajne furki. Ja sam zajmuje sie handlem hobbystycznie ale to glownie same Passaty B5 czasem B6, troche starszych Audi od A3 do A6, jakies Golfy i tego typu popularne auta. Mam nawet plac przed domem postawiony na wyjezdzie z Gdanska.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 27

Siadaj Kulson!

30 baniek na stół i możesz otwierać salon. O ile dostanies autoryzację.
popieram tę opinię 27 nie zgadzam się z tą opinią 1

Drogi Jacku...

Nie ma problemu, bądź i sprzedawaj. Daję Ci moje błogosławieństwo.
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 1

Można zarobić. Dowiedz się u "poliszynela" ile producent bierze od dealera a także iule daje kasy na przygotowanie auta do sprzedaży po całej trasie fabryka-salon. No i oczywiście największy zarobek czyli serwis.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3

No widocznie się da...

W całej Polsce te salony to potężne gmachy i w sumie to chyba nie kojarzę, żeby coś takiego zbankrutowało/zamknęło się.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 6

Jak będziesz Jacku w branży ponad 40 lat, zaczniesz dużo, dużo skromniej, wytrwasz pomimo mnóstwa przeciwności, stopniowo rozbudowując interes być może też dorobisz się dużych pieniędzy, czego Ci serdecznie życzę.
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 2

K k

Niestety bankrutują w trójmiejskie przykład Groblewskiego , Gajos ,Kmj(przejęty przez Zdunka , Gosk .
Kto zaczol na początku lat 90 to do nich sami pchali się przedstawiciele firm samochodowych pomagali w tworzenia salonów itd .
Wtedy było Ok teraz otworzyćsalon to mega ciężko po pierwsze dobrych sprzedawców , mechaników , i kasę na salony plus na auta bo nikt Ci nie da aut bez zapłaty minimum 40proc wpłaty do tego możesz kredytowanie stoku ale jeżeli gdzieś się posluzgniesz to koniec tak jak u Ciągło i Gośka który wtopiły nie patrząc ile maja aut sprzedanych a fv nie zapłacone nie taki łatwy interes a zarobki na małych autach np świecie to około 1500 zł plus na koniec roku dodatkiem za wyrobienie planu
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

serwis blacharnia przeglądy...

serwis blacharnia przeglądy...
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pomyślcie. Kto np. w 1990 r mógł zostać autoryzowanym dilerem światowej marki? Kto mógł mieć na to kapitał i kontakty? Przecież nie stoczniowiec czy inny solidarnościowiec. To są zazwyczaj ludzie nomenklatury, którzy stali się z dnia na dzień, jak za dotknięciem różdżki, dużymi biznesmenami. Nie tylko ta branża tak powstawała.
popieram tę opinię 30 nie zgadzam się z tą opinią 11

To jest wszystko na kredyt.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

Może przy okazji żarówki do kierunkowskazöw zakupią posiadaczom BMW
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

poliszynel to mi z lewej ręki jadł

w tym samym czasie jak fjordy z prawej
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

a we Fiatach by się przydały oparcia do foteli

żeby ich właściciele nie musieli tak kurczowo trzymać kierownicy, ale to I tak nic, w audicach montują leżaki zamiast foteli.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

Fjordy Fokusy zapomniałeś dodać w norweskim Sztokholmie.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

odpicowany salon odstrasza od zakupu

tak samo nie korzystam z usług firm, których przedstawiciele przyjeżdżają nową limuzyną. Wiadomo, że ich marża musi być nienaturalnie wysoka, aby na takie rzeczy wydawać tak duże kwoty
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 18

Ekzaktli. Pewnie. Ofkors. Absolitumła.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

czy nadal będę mógł kupić auto co spadło z lawety podczas transportu jako nowe, bezwypadkowe ?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

jest wiele aut nowych które podczas transportu - załadunek, rozładunek statku , następnie transportu lawetą pod salon ulegają uszkodzeniu - są one w niższej cenie , nastepnie się je wyklepuje i odmalowuje i już są jak nowe i mniej uwazny klient kupi w normalnej cenie
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3
do góry