Widok
Działa tak? No i oto chodziło.
Być może obsługą klientów nie zajmuje się piękna blondynka stale uśmiechnięta i miła. Panowie raczej mają niski poziom cierpliwości w obsłudze zbyt dużej ilości pytań. Jednak w przystępnej cenie i sprawnie zajmują się tym na czym się znają czyli naprawą sprzętu. Dlatego polecam. Nie mniej może przydałby się jakiś kurs z kontaktu z klientem i wydzielenie przestrzeni do jego obsługi.
Moja ocena
Euro-School
kategoria: Serwis komputerów
obsługa: 3
jakość usług: 6
czas realizacji: 3
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 6
4.6
* maksymalna ocena 6
sadze ze wiem o jaka osobe chodzi mojemu przedmowcy
Dodam ze to urok i charakter tej osoby takze prosze sie nie przejmowac
bo jezeli trafi sie na obsluge ze strony wlasciciela (zwykle wlasciciel obsluguje klientow) zapewniam ze wyjdzie sie z tamtad z usmiechem, dobrymi wspomnieniami oraz w pelni zaspokojonymi pytaniami.
Poznalem ekipe tego serwisu od strony technicznej i moge z cala odpowiedzialnoscia powiedziec ze znaja sie na rzeczy i daza do rozwiazania kazdego przypadku nie patrzac na koszty wlasne i niezle im to wychodzi
Dodam ze to urok i charakter tej osoby takze prosze sie nie przejmowac
bo jezeli trafi sie na obsluge ze strony wlasciciela (zwykle wlasciciel obsluguje klientow) zapewniam ze wyjdzie sie z tamtad z usmiechem, dobrymi wspomnieniami oraz w pelni zaspokojonymi pytaniami.
Poznalem ekipe tego serwisu od strony technicznej i moge z cala odpowiedzialnoscia powiedziec ze znaja sie na rzeczy i daza do rozwiazania kazdego przypadku nie patrzac na koszty wlasne i niezle im to wychodzi