Odpowiadasz na:

Re: EKSPERTKI STREETCOM 4*****

Chyba juz wiem o co kaman, nie dostaniemy nic do testowania, oprócz damowej rejestracji na stronie internetowej i mozliwosci darmowego sciagniecia kiluset plikow puzycznych.


... rozwiń

Chyba juz wiem o co kaman, nie dostaniemy nic do testowania, oprócz damowej rejestracji na stronie internetowej i mozliwosci darmowego sciagniecia kiluset plikow puzycznych.


Dobrym przykładem działań buzzmarketingowych jest trwająca od dwóch miesięcy kampania Muzodajni - sklepu z muzyką należącego do Polkomtela, operatora sieci telefonii komórkowej Plus. Agencja 121 PR prowadzi ją na serwisach społecznościowych Facebook (http://www.facebook.com MySpace (http://www.myspace.com i Last.fm (http://www.lastfm.pl Celem działań jest poprawienie wizerunku marki, zwiększenie jej świadomości wśród odbiorców, promocja legalnego pobierania muzyki, a jednocześnie uświadamiania wynikających z tych działań profitów. Na Facebooku powstała strona Muzodajni, gdzie każdego dnia pojawiają się najświeższe informacje ze świata muzyki. Na stronie odbywa się szeroko zakrojona interakcja z fanami (dyskusje, konkursy). Podobne działania odbywają się na pozostałych serwisach.

Równolegle z działaniami w społecznościach, trwa akcja testerska (tzw. tryvertising). Nowe i ostatnio modne pojęcie - tryvertising - oznacza formę promocji, polegającą na zaproponowaniu potencjalnym klientom okresu próbnego oferowanej usługi. Testerzy po zarejestrowaniu się w Muzodajni, otrzymali możliwość pobrania 250 utworów miesięcznie. Maciej Kołodziejczyk, koordynujący kampanię z ramienia Polkomtela powiedział, że możliwość przetestowania i skomentowania jak działa Muzodajnia, uwiarygodnia ją. - Przede wszystkim pozwala dokładniej zapoznać się z ofertą przed dokonaniem zakupu. Łukasz Dębski, account manager 121 PR, odpowiedzialny za część testerską kampanii.: - Poszukiwaliśmy osób aktywnie korzystających z internetu, które jednocześnie posiadałyby pojęcie na temat muzyki i mogłyby być w swojej grupie liderami opinii, zaś osobiste doświadczenia i przemyślenia, wyrażaliby na blogach i mikroblogach.

Łącznie w kampanii Muzodajni zaangażowano 100 testerów. 121 PR zdradza, że część z nich pochodzi z mikroblogu Blip i Flaker (ten ostatni posiada nawet specjalnie wyodrębnioną historię o flaktestach Muzodajni, w której umieszczane są opinie testerów).

zobacz wątek
14 lat temu
kieszonka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry