Widok

Eko-mamy z Trójmiasta, proszę o pomoc!

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Dzień dobry!

Jestem studentką pedagogiki (wczesnej edukacji z terapią pedagogiczną) na Uniwersytecie Gdańskim. Właśnie kończę trzeci rok studiów i piszę pracę licencjacką na temat ekologicznego macierzyństwa.

Potrzebuję Waszej pomocy! ;)

Czy są tutaj może jakieś eko-mamy z trójmiasta, które są chętne do pomocy i zgodzą się na to, abym przeprowadziła z nimi wywiad?

Mieszkam na teranie Gdyni, lecz mogę dojechać do Gdańska lub Sopot (bliskich okolic).

Będę wdzięczna za wszelką pomoc i odzew.

Bardzo proszę osoby zainteresowane o kontakt mailowy pod adresem: kasienka.winnicka@gmail.com .

Pozdrawiam,

Kasia W.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A co masz na myśli pisząc "eko-mamy"? Jakie są Twoje wyznaczniki? :) My staramy się być eko, ale np. pieluchujemy jednorazowo..
Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu: zuzanna@osrodek-blizej.pl
Wyznacznikiem jest to, żeby czuła się Pani ekologiczną mamą ;)

Od pań, które podejmą ze mną współpracę pragnę dowiedzieć się właśnie czym jest ekologiczne macierzyństwo (jego istota i realizacja) z ich punktu widzenia, w jaki sposób one je realizują.

Pozdrawiam,
Kasia W.
Nie wiem czy jestem eko-mamą wg Ciebie ;) pieluchuję dziecko wielorazowo, kąpię dziecko w oleju kokosowym, zamiast zasypki używam mąki ziemniaczanej, piorę w sodzie oczyszczonej, czyszczę mieszkanie octem ;P Ale nie uważam się za ekomamę, a raczej nie chcę atakować dziecka od urodzenia samą chemią, jak można zdrowiej ;)
image image

Jak najbardziej rozumiem, że może nie chcieć nazywać się Pani "eko-mamą". Jednak jeżeli te czynności, które Pani wymieniła są dla Pani wartością, to jak najbardziej byłabym wdzięczna za współpracę.

Jeśli jest Pani skłonna mi pomóc, to proszę o podanie maila do Pani, albo kontakt pod tym adresem mailowym: kasienka.winnicka@gmail.com .

Pozdrawiam.