Widok
        
    
    
    Ela - opinia
                                    
                                    
                                                                
                    wypowiedzenie umowy to szczególne utrudnienie, trzeba samemu iść do punktu obsługi - makabra, moja pierwsza wizyta od ok 5 lat płacę im średnio 1500 zł rocznie w zamian mam fatalną obsługę i PRL. są MONOPOLISTAMI więc tak się zachowują zero szacunku dla klienta gdy tylko nadarzy się okazja należy zmienić operatora. moim zdaniem należałoby umieścić skrzynkę do korespondencji by ułatwić komunikacje w obie strony.
                                    
                
                
            
            
                            
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            Multimedia Polska
                                                        kategoria: Telewizja kablowa
                        
                        
                                                obsługa: 1
                                            
                                                oferta: 4
                                            
                                                awaryjność: 4
                                            
                                                dodatkowe usługi: 1
                                            
                                                przystępność cen: 2
                                            
                                                ocena ogólna: 1
                                            
                                2.2
                            
                        * maksymalna ocena 6
 
            
        
                
                    
             
                     
                    