Odpowiadasz na:

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Kilka słów wytłumaczenia. W rozmowi musi pojawić się 2 razy informacja o opłacie handlowej, bez tego nie puszczą rozmowy dalej, tzn, anulują ją, przynajmnien powinni. Jest to na zasadzie "zgodnie z... rozwiń

Kilka słów wytłumaczenia. W rozmowi musi pojawić się 2 razy informacja o opłacie handlowej, bez tego nie puszczą rozmowy dalej, tzn, anulują ją, przynajmnien powinni. Jest to na zasadzie "zgodnie z p. Taryfą opłata handlowa będzie wynosić..." czyli nie, że dodatkowo, że jej nie było, ale jednak taka informacja pada, dugi raz podczas częsci formalnej.
druga kwestia, można zawierać umowy przez telefon, ale tylko ze swoim aktualnym sprzedawcą, czyli z firmą, z która się już ma umowe. Nie można z obcymi firmami, wtedy jest potrzebna zgoda na piśmie.
kwestia odstąpienia. Można odstąpić od umowy do 14 dni od dnia otrzymania dokumentów. Więc nie ważne czy umowe się dostanie po tygodniu czy po miesiącu, 14 dni się liczy od dnia otrzymania. Wtedy wypełnia się formularz odstąpienia, który jest dołączony do umowy. To, że wiele osób nie dostało w ogóle dokumentów to dlatego, że nie są wysylane poleconym, tylko zwykłym listem. A jak wiadomo poczta polska nie jest niezawodna. Jak sie nie dostało dokumentów to umowy w zasadzie nie ma.
nagranie rozmowy ciężko otrzymać, bo zwyczajnie lepiej powiedzieć, że przepadło. Chociaż się informuje, że klienta ma prawo do nagrania.
w razie dodatkowych pytań zapraszam, można powiedzieć, że o gwarancji stałej ceny wiem wszystko, domyślcie się skąd.
pozdrawiam, nie dajcie się.

zobacz wątek
9 lat temu
~szynszyl

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry