Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!
                    
                        Dokładnie, dzwoniąc do Was, dwukrotnie informujemy o opłacie handlowej. I słuchajcie - my mamy wytyczne, nie możemy wprowadzać  klientów w błąd. Nasze rozmowy są odsłuchiwane, jesteśmy rozliczani...
                        rozwiń                    
                    
                        Dokładnie, dzwoniąc do Was, dwukrotnie informujemy o opłacie handlowej. I słuchajcie - my mamy wytyczne, nie możemy wprowadzać  klientów w błąd. Nasze rozmowy są odsłuchiwane, jesteśmy rozliczani za każde słowo. Ja zawsze mówię wyraźnie o opłacie handlowej, wolno i wyraźnie.  
Nie róbcie z konsultanta krętacza. Zresztą za brak informacji o opłacie handlowej my ponosimy konsekwencje bo kierownicy na bieżąco nas odsłuchują. I ludzie - macie na odstąpienie 2 tygodnie od momentu otrzymania dokumentów a nie od rozmowy! Dla konsumenta ten czas został wydłużony z 10dniowej możliwości odstąpienia. To jest mnóstwo czasu by zapoznać się na spokojnie z ofertą. Pamiętajcie, każdy medal ma dwie strony.
                    
                    zobacz wątek
                    
                        10 lat temu
                        ~konsultantka Energii