Odpowiadasz na:

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Stefek2 - ciesze sie ze Tobie sie udalo. To daje mi nadzieje na rozwiazanie tej samej sprawy. Tez bede sie kierowac do Urzedu Ochrony Konsumenta w tej sprawie. Niestety takze ta umowe zawarlam - co... rozwiń

Stefek2 - ciesze sie ze Tobie sie udalo. To daje mi nadzieje na rozwiazanie tej samej sprawy. Tez bede sie kierowac do Urzedu Ochrony Konsumenta w tej sprawie. Niestety takze ta umowe zawarlam - co generalnie mi sie nie zdarza bo jestem nieufna i zawsze prosze najpierw o umowe papierowa. Ale tym razem moja czujnosc zostala uspiona albo tak bardzo podszedl mnie konsultant. Czy wspominal o oplacie handlowej czy nie - przekonam sie jak udostepnia mi rozmowe. Ale nawet jesli to bez watpienia jest fakt ze cos jest na rzeczy. Inaczej nie byloby tego tematu na forum i tylu zbulwersowanych osob. Niezaleznie od oplaty handlowej i tak mam wiekszy rachunek - i dopiero ten ostatni sprawil ze zaczelam doszukiwac sie niescislosci. Bo mialo byc taniej a nie jest. Wiec oferta zostala przedstawiona w nierzetelny i nieuczciwy sposob. Bo taniej po prostu nie jest. Na takie praktyki nie mozna pozwolic. Jak ty argumentowales - lub rzecznik, z udalo wam sie. Na jakie paragrafy mam sie powolac? Bede wdzieczna za pomoc:)

zobacz wątek
9 lat temu
~luckycarla1

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry