Odpowiadasz na:

Instrukcja zerwanie gwarancji stałej ceny

Piotr dzięki, znalazłem ten post na forum GK24, ale ze względu na cisze wyborczą nie mogłem tam Ci podziękować,boś to Ty tam umieścił jako pierwszy. Trzeba sobie pomagać w tych okrutnych,... rozwiń

Piotr dzięki, znalazłem ten post na forum GK24, ale ze względu na cisze wyborczą nie mogłem tam Ci podziękować,boś to Ty tam umieścił jako pierwszy. Trzeba sobie pomagać w tych okrutnych, zakłamanych czasach.

Numer ewidencyjny klienta:

REKLAMACJA
Wnosze o anulowanie umowy GWarancja Stalej Ceny i korekty do poprzednich faktur z naliczona oplata handlowa gdyz zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta nie zawarlem zadnej umowy.

"Art. 20.
1. Jeżeli przedsiębiorca kontaktuje się z konsumentem przez telefon w celu zawarcia umowy na odległość, ma obowiązek na początku rozmowy poinformować konsumenta o tym celu, a ponadto podać identyfikujące go dane oraz dane identyfikujące osobę, w imieniu której telefonuje.

2. Jeżeli przedsiębiorca proponuje konsumentowi zawarcie umowy przez telefon, ma obowiązek potwierdzić treść proponowanej umowy utrwaloną na papierze lub innym trwałym nośniku. Oświadczenie konsumenta o zawarciu umowy jest skuteczne, jeżeli zostało utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku po otrzymaniu potwierdzenia od przedsiębiorcy."

Nie chce skladac zadnego wniosku o odluchanie rozmowy. Umowa jest NIE ZAWARTA, dlatego ze niedopelniony zostal zapis ustepu 2-go artykulu 20-go. Nie potwierdzam warunkow umowy na papierze badz innym nosniku trwalym - nie ma umowy. W zwiazku z tym jezeli nie przystaniecie na moje warunku skladam wniosek do sadu.

Napisałem jeszcze że powodem zerwania ponadto jest nie poinformowanie mnie przez konsultanta o dodatkowym abonamencie pomimo wielokrotnych zapytań.

Z powazaniem

Podziałało, po 3 dniach abonament zwrócono w postaci nadpłaty na koncie, umowę anulowano.
Nadmieniam, telefonicznie naciągneli mnie w maju a pismo wysłałem w pażdzierniku. Oczywiście umowę na maila otrzymałem w czerwcu, więc niby jakiekolwiek terminy o których wspominacie powyżej zawaliłem. Najważniejsze, że się udało z tego wyplątać.
Powodzenia a taką dali mi odpowiedz. :)

"Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie. W odpowiedzi informuję, że odstąpienie zostało zrealizowane." :)

zobacz wątek
9 lat temu
~Grzegorz

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry