Odpowiadasz na:

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Pani Bożeno. Jestem w identycznej sytuacji. Napisałam już do nich 4 reklamacje. W pierwszej powołałam się, że nei została mi udzielona jasna informacja na temat opłaty handlowej, w drugiej to... rozwiń

Pani Bożeno. Jestem w identycznej sytuacji. Napisałam już do nich 4 reklamacje. W pierwszej powołałam się, że nei została mi udzielona jasna informacja na temat opłaty handlowej, w drugiej to powtórzyłam, w trzeciej i czwartej powołałam się na ustawę i czekam. Też o opłacie handlowej dowiedziałam się dopiero przy rachunku, który otrzymałam i włosy mi dęba stanęły... Rozmowa z panem konsultantem wyglądała tak, że tyle co z niej pamiętam, mówił, ze nic się nie zmieni, a będę miała zagwarantowaną stałą stawkę przez okres 4 lat. Według ich odsłuchów, informacja o opłacie handlowej została mi udzielona dwukrotnie. 3 reklamacje zostały odrzucone, czwarta czeka na rozpatrzenie. Z informacji od moich znajomych w IDENTYCZNEJ sytuacji, reklamacje zostały uwzględnione. MOJA NIE (!) Szlag jasny mnie trafia, bo jak można identyczny przypadek rozpatrywać na kilka różnych sposobów. Nie rozumiem, jak można tak traktować klientów. Przecież jest to świadome działanie!

zobacz wątek
8 lat temu
~Merry

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry