Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!
Witam, nie musisz sie bać, ja wysłałam reklamacje w grudniu a dzwonili w maju. Właśnie zobaczyłam, że jest nadpłata:) nawet jesli się zgodziłeś przez tel i dostałeś umowę na maila to nie mają prawa...
rozwiń
Witam, nie musisz sie bać, ja wysłałam reklamacje w grudniu a dzwonili w maju. Właśnie zobaczyłam, że jest nadpłata:) nawet jesli się zgodziłeś przez tel i dostałeś umowę na maila to nie mają prawa włączyć usługi jęśli nie odpisałeś na maila, ze wyrażasz zgodę. Normalnie nie udzielam się na forach internetowych ale żeby rozwiązać tą sprawę przeczytałam całe to forum i kilka innych żeby się z tego wyplątać i pomogło. poniżej wklejam kopię pisma(jedynego jakie do nich wysłałam) piszcie ludzie i się nie poddawajcie.
Wnoszę o anulowanie umowy Gwarancja Stałej Ceny, którą jednostronne uznali Państwo za zawartą, jednocześnie żądam sporządzenia korekt do wszystkich faktur z bezpodstawnie naliczoną opłatą handlową począwszy od dnia... tj. daty wystawienia pierwszej błędnej faktury o numerze: ....., następnie .... oraz....
Zgodnie z art.20 ust.2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). nie zawarłem z ENERGA- OBRÓT SA żadnej dodatkowej umowy o świadczenie na moją rzecz jakichkolwiek dodatkowych usług. Umowa jest niezawarta ze względu na niedopełnienie warunków w/w ustępu, konkretnie chodzi o niepotwierdzenie z mojej strony chęci przystąpienia do umowy na żadnym trwałym nośniku, a zastosowanie przez Państwa praktyki, w której brak odpowiedzi uważa się za zgodę nie znajduje podstawy prawnej.
W związku z powyższym, jeżeli nie zechcą Państwo polubownie rozwiązać zaistniałej sytuacji poprzez uznanie mojej reklamacji, zostanę zmuszony do zgłoszenia się do odpowiednich instytucji, które podejmą odpowiednie kroki prawne w celu rozwiązania sprawy.
powodzenia
zobacz wątek