Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!
Jak czytam te opinie to ciarki chodzą mi po plerach. Czekam z niecierpliwością na pierwszą f-rę już 3 m-ce , rozmowy na infolinii to wielka lipa jeżeli są problemy - przełączają do konsultantów o...
rozwiń
Jak czytam te opinie to ciarki chodzą mi po plerach. Czekam z niecierpliwością na pierwszą f-rę już 3 m-ce , rozmowy na infolinii to wielka lipa jeżeli są problemy - przełączają do konsultantów o tzw. wyższych kompetencjach i po kilku minutach oczekiwania telefon się rozłącza - miałem takie 3 sytuacje w jednym dniu. Przestałem dzwonić i napisałem prośbę o kontakt i czekam cierpliwie już 2 tygodnie. Po 15 zacznę pisać do po instytucjach mających nadzór nad rynkiem. WIELKIE OOOOOOOOOO ZA KONTAKT Z ODBIORCĄ - A MOŻE O TO CHODZI. Brak profesjonalizmu to drugie WIELKIE OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO . Brak faktur za energię ? nie wiem czy płakać czy się cieszyć ?? W normalnie działającej firmie po miesiącu było by upomnienie, ostrzeżenie i itd.
Ps. umowę podpisałem u pośrednika w m-cu kwietniu rozliczyłem się z poprzednim sprzedawcą energii i płacę tylko za przesył do PGE
zobacz wątek