Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!
Janusz, podobnie to ujęłam w swojej reklamacji, którą wysłałam listem poleconym -priorytet dn.16.10.15. Wczoraj 3.11. miałam już zrobioną korektę na moim koncie, nie musiałam wojować. Nie ma sensu...
rozwiń
Janusz, podobnie to ujęłam w swojej reklamacji, którą wysłałam listem poleconym -priorytet dn.16.10.15. Wczoraj 3.11. miałam już zrobioną korektę na moim koncie, nie musiałam wojować. Nie ma sensu powoływać się na rozmowę z konsultantem i na to czy padło słowo "opłata handlowa".W myśl obowiązujących przepisów art.20 ust.2 ustawy o ochronie praw konsumenta nie doszło do zawarcia umowy, gdyż nie ma potwierdzenia z naszej trony na trwałym nośniku. Jak nie została zawarta nowa umowa to musi obowiązywać ta stara, bez opłaty handlowej i muszą zrobić korektę wystawionej faktury z opłatą handlową. Piszcie i powołujcie się na powyższą ustawę, powinno pomóc
zobacz wątek