Uwaga, pracownicy call center pracujący dla Energa Obrót nadal wciskają telefonicznie lipne umowy zawierające gwarancję zachowania stałej stawki za prąd przez dwa lata. Teraz nazywa się to umowa...
rozwiń
Uwaga, pracownicy call center pracujący dla Energa Obrót nadal wciskają telefonicznie lipne umowy zawierające gwarancję zachowania stałej stawki za prąd przez dwa lata. Teraz nazywa się to umowa kompleksowa Fachowcy z Energią Pakiet Premium. Haczykiem jest tutaj znana już wcześniej pułapka w postaci opłaty handlowej w kwocie 16,99 zł. Gdy zadzwoni pracownik call center najlepiej od razu odłożyć słuchawkę. No chyba, że ktoś jest stanowczy i potrafi się podroczyć z zawodowymi naciągaczami. Gdy dacie się wciągnąć w dłuższą gadkę przez cwanego i wyszkolonego pracownika call center to pozamiatane. Wciśnie wam taki kit, że aż miło. Mnie gość przekabacił mimo tego, że zawsze byłem ostrożny i nigdy dotąd nie zawierałem żadnych umów przez telefon. Wstyd mi z tego powodu. Po otrzymaniu dokumentów drogą mailową przeczytałem dokładnie umowę i od razu znalazłem haczyk czyli opłatę handlową. Skorzystałem z dwutygodniowego okresu pozwalającego na odstąpienie od umowy. Jeżeli nie zdążycie z odstąpieniem od umowy w terminie 14 dni to musztarda po obiedzie. Czekam teraz na ostateczną odpowiedź Energii Obrót, która ma obowiązek potwierdzenia faktu otrzymania decyzji o odstąpieniu od umowy i pozytywnego ustosunkowania się co do tejże decyzji. Jeżeli zaczną coś kombinować i wdrożą w życie tą umowę mimo mojego prawidłowego wypowiedzenia udam się do Rzecznika Konsumentów. A jeżeli kiedykolwiek w przyszłości zadzwoni do mnie ktoś z call center od razu odłożę słuchawkę.
zobacz wątek