Odpowiadasz na:

Mnie właśnie 30 .04.2018 r. skończyła się ta nieszczęsna umowa " gwarancji stałej ceny "zawarta na 3 lata. Nikt do mnie nie dzwonił i byłam pewna ,że powrócę do wcześniejszej umowy i stawek w... rozwiń

Mnie właśnie 30 .04.2018 r. skończyła się ta nieszczęsna umowa " gwarancji stałej ceny "zawarta na 3 lata. Nikt do mnie nie dzwonił i byłam pewna ,że powrócę do wcześniejszej umowy i stawek w taryfie G-11 . Niestety faktura za miesiąc maj została wystawiona w/g taryfy G-11 k , gdzie jest opłata handlowa 7,50 zł i stawka za energię całodobową wyższa niż w taryfie G- 1 1 i w rezultacie jak przeliczyłam te wszystkie wymienione składnik , to wychodzi do zapłaty jeszcze więcej niż przy opłacie handlowej 15,99 zł. Nie podpisywałam z nimi żadnej umowy na taryfę G-11 k. Napisałam do nich , niestety odpisują ,że stosują prawidłowe stawki. Taryfa G-11 , którą miałam przed trzema laty nie zawiera opłaty handlowej i opłata KW energii całodobowej jest niższa. Dzisiaj wysłałam następne pismo . Nie wiem czy powinnam zwrócić się z tym do rzecznika praw konsumenta? To co wyprawia energa z klientami to jest nie do pomyślenia

zobacz wątek
6 lat temu
~MARIA

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry