Odradzam wizytę w punkcie Energa w Riviera, Gdynia. Dałem się naciągnąć na piękną gadkę. Prosiłem o G11 taryfę a dostałem G11K, kiedy zapytałem się czym się różni to pracownik odpowiedział że tylko...
rozwiń
Odradzam wizytę w punkcie Energa w Riviera, Gdynia. Dałem się naciągnąć na piękną gadkę. Prosiłem o G11 taryfę a dostałem G11K, kiedy zapytałem się czym się różni to pracownik odpowiedział że tylko tym że "dostanę" w promocji pomoc assistance i bon na 200 zł, że nie ma żadnych dopłat. Kłamał w żywe oczy, z dokumentów wyszło coś innego, 19.99 zł dodatkowo miesięcznie i wyższa stawka za kWh o 10 gr. Próbowałem odkręcać, trzy reklamacje ale bronią swojego pracownika i obstają przy swoim. Niestety w dzisiejszych czasach trzeba wszystko od A do Z przeczytać, najlepiej to chyba zacząć nagrywać rozmowy. Już nigdy nie podpisze niczego na kolanie w punkcie, tylko zdalnie - wtedy zawsze jest 14 dni na przeanalizowanie dokładne umowy. Teraz sprawa u Koordynator ds. Negocjacji przy Prezesie URE - zobaczymy może to coś pomoże.
zobacz wątek