Odpowiadasz na:

Dzwoniła do mnie kobieta z Energa Obrót S.A. z ofertą "zamrożenia cen"... Nauczona doświadczeniem - nagrywam rozmowy przychodzące z obcych numerów (tutaj 58 770 35 00).
W czasie rozmowy nie... rozwiń

Dzwoniła do mnie kobieta z Energa Obrót S.A. z ofertą "zamrożenia cen"... Nauczona doświadczeniem - nagrywam rozmowy przychodzące z obcych numerów (tutaj 58 770 35 00).
W czasie rozmowy nie bardzo skupiłam się na kwotach podawanych. Tylko na tym "zamrożeniu cen" i że umowa na 2 lata.
Dokumenty mają przyjść na maila. Dopiero Po zakończeniu rozmowy zaczęłam szukać info o co chodzi, czy faktycznie wydzwaniają do wszystkich swoich klientów i czy trzeba na to wyrażać zgodę.
Postanowiłam też odsłuchać jeszcze kilka razy rozmowę i skupić się na najważniejszych informacjach.
I tak :
- obecna taryfa G11, stawka 0,2979zł/kWh i 0zł opłaty handlowej

- oni proponują TERAZ 0,2919zł/kWh(na chwilę mniejsza stawka), a od 1.01.2020 stała stawka 0,3675zł/kWh (podwyższona) + opłata handlowa 22,99zł za każdy miesiąc. (podwyższona stawka + 22,99zł dodatkowo co miesiąc opłaty handlowej i umowa na 2 lata)

Mają na maila przysłać dokumenty i zadzwonić za dwa dni. Czyli teraz mam odpisywać, że rezygnuję z tej oferty i zostaję na dotychczasowej stawce? Czy czekać aż oddzwonią?

zobacz wątek
5 lat temu
~zakręcona Ona

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry