Jakiś czas temu musialem przepisać licznik. Jakie zaskoczenie mnie ogarnęło, ze faktura za prąd wyszła średnio wyższa o 50 pln w porównaniu do dotychczasowych rachunków o tym samym zużyciu w KWH. Jak przepisałem umowę kompleksowej, NIE zostałem poinformowani o możliwościach wyboru umowy kompleksowej, więc Pani Agata widocznie w swoim "zawiłym" umyśle dokonała samowolnie, bez mojej zgody, wyboru produktu o nazwie " ENERGIA Premium". Zmiana rodzaju umowy kompleksowej powoduje, iż naliczana jest wyższa stawka oraz dodatkową opłatę handlowa, a tym samym średnio 600 zlotych więcej rocznie opłat za prąd. Jak podjechałem do punktu, Pani Agata, zaśmiała sie tylko i mowi " toż Pan widział co podpisuje" no tak ale o tym ze jest 5 rodzajów ofert to juz ani słowa, wiec z automatu najdroższa ofertę. Oczywiście za rozwiązanie umowy jest kara, bo przekroczony jest termin 14 dni. I tak "rżną" te stare babcie na prad, które podejrzewam że są nieświadome takich zabiegów ze strony pracowników ENEGRA. Wiadomo wyższa umowa, wyższy zysk. Odradzam punkt, juz lepiej załatwiać wszystko przez internet, a najlepiej to zrezygnować z Enegra i iśc do konkurencji np. PGNIG lub Tauron.

Pozdrawiam

" Zadowolony" klinet - właściciel 6 liczników w enegra.