Widok
FATALNA,NIEKOMPETENTNA, BARDZO NIEMIŁA,KRZYKLIWA OBSŁUGA
Panie zachowują się skandalicznie,krzycza na klientów,nie pozwalają nic dotykać,nie pozwalają wchodzić bez koszy(mimo,że ich czasem braknie),każą je stawiać wszystkim po 1 stronie jak w obozie koncentracyjnym .Parking zatłoczony.Zakaz wchodzenia z dziećmi.
W razie czego nie można wymienić produktu na inny,a broń boże oddać. Pozatym brak instrukcji w pudełku mimo, iż sprzedawczyni zapewniała mnie ,że jest w środku instrukcja użytkowania produktu.Chciałem zakupić produkt dosyć drogi Pani nie pozwoliła wyjąć mi instrukcji,abym mógł poczytać o produkcie.(chciałem sam poczytać ponieważ Pani jak powiedziała nie udziala informacji).Wcześniej też chciałem zadać kilka pytań Pani o produkcie, ale pani stwerdziła,że "tyle tego gadania,aż na 2 godziny ,że ona się dziś już dużo nagadała i więcej mówić nie będzie. Jeśli udzieliła jakiekolwiek informacje to były błędne.To tylko przykłady było ich więcej. Ogólnie fajny sklep duży wybór,ale obsługę bym wymienił w połowie.
W razie czego nie można wymienić produktu na inny,a broń boże oddać. Pozatym brak instrukcji w pudełku mimo, iż sprzedawczyni zapewniała mnie ,że jest w środku instrukcja użytkowania produktu.Chciałem zakupić produkt dosyć drogi Pani nie pozwoliła wyjąć mi instrukcji,abym mógł poczytać o produkcie.(chciałem sam poczytać ponieważ Pani jak powiedziała nie udziala informacji).Wcześniej też chciałem zadać kilka pytań Pani o produkcie, ale pani stwerdziła,że "tyle tego gadania,aż na 2 godziny ,że ona się dziś już dużo nagadała i więcej mówić nie będzie. Jeśli udzieliła jakiekolwiek informacje to były błędne.To tylko przykłady było ich więcej. Ogólnie fajny sklep duży wybór,ale obsługę bym wymienił w połowie.
Moja ocena
Hurtownia Szczepan
kategoria: Hurtownie wielobranżowe
obsługa: 1
asortyment: 4
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 3
2.8
* maksymalna ocena 6
Bardzo się dzisiaj zdenerwowałam na panią z drewna .Chciałam kupić stolnicę- od poniedziałku wprawdzie próbuję lecz nie mogę na nią trafićAż dzisiaj w południe jest...pani, u której mogłam zasięgnąć info ale juz na początku wydała mi się nie do pogadania -burknęła tylko NIE MA.Na moje pytanie kiedy będą ?Zadzwonił jej telefon ,odwróciła i poszła sobie gadać na tył regału.ZGROZA !!!!!!!!!!!!!!!!!Szkoda tylko mojego czasu,który zmarnowałam na kilku dniowe poszukiwanie tej stolnicy,kupiłam ją w końcu lecz nie w tej hurtowni.
Szanowna pani Magdaleno z. stolnice to kupuje sie w sklepie a to jest hurtownia gdzie towary sprzedaje sie w ilosciach hurtowych a nie na szt. dlatego nie dziwie sie ze pani.......z obslugi tak "delikatnie" pania potraktowala bo ja bym kija uzyl !!!!!!!!!!!!!!!!!
ps. a na wycieczki piesze polecam ZOO i wszelkiego rodzaju GALERIE !!!!
ps. a na wycieczki piesze polecam ZOO i wszelkiego rodzaju GALERIE !!!!
Jestem hurtownikiem i raz w tygodniu robię zakupy do sklepu. Panie są bardzo miłe i cierpliwe. Nie dziwi mnie to, że nie mają cierpliwości do zakupów robionych w detalu. My ładujemy duże wózki a państwo chodzicie z jedną rzeczą i jeszcze prosicie o pomoc. Gdyby pani, pani Magdo przyjrzała się tej pracy miałaby pani o niej inne zdanie!
Każdy sprzedawca ma obowiązek poinformować klienta (na jego życzenie) o danym produkcie. Nieistotne jest, czy klient chce kupić towar w hurcie czy detalu. Po to jest sprzedawca, by wszystko wyjaśnił. Skoro "panie" nie mają czasu na tłumaczenie setnemu klientowi co i jak to po co tam są? Za co biorą pieniądze?