Widok

Fajnie ale do momentu wpłaty

Panorama koja żyła mi się dobrze tym bardziej do wpłaty .
Niestety potem czar prysł .
Kupiliśmy mieszkanie na siega 8 piwnice zalane przez wilgoć ,skarpa się osuwa od roku prosimy o pomoc z głośnymi grzejnikami dział techniczny to po raszka panoramy .
Jeżeli chodzi o mieszkania jak wszędzie wciskają w dzień odbiór bo wieczorem przy sztucznym świetle można było by się za dużo doczepić do ścian i sufitów ale to standard .
W akcje notarialnym wpisali ze ich reklama musi wisieć na ścianie budynku juz i się popsuje to my za to płacimy i nie mamy prawa tego ściągnąć
Moja ocena
obsługa: 5
 
oferta: 3
 
jakość: 2
 
terminowość: 2
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 3
 
3.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Dzień Dobry,
Szanowna Pani, Szanowny Panie, Szanowni Państwo !
Cieszymy się, że zdecydowaliście się Państwo na zakup mieszkania w Zielonym Zakątku, wybierając naszą firmę.
Inwestycja ta jest na ogół oceniana pozytywnie przez mieszkańców, którzy doceniają lokalizacje i staranność wykonania. Niestety, czasem bywa, że po odbiorach powstają usterki, których nie można było przewidzieć. Są to wymienione przez Państwa: zawilgocenie piwnicy czy głośna praca grzejnika. Pragnę zapewnić, że pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Podejmowaliśmy dotychczas kilka prób naprawy, które niestety zawiodły,- szukamy dalej metody. Przy okazji prosimy o współpracę a nie krytykę naszych starań.
Praktyką w całej branży budowlanej jest dokonywanie odbiorów w ciągu dnia - przy sztucznym świetle nie można bowiem zauważyć poważnych uchybień w wykonawstwie.
Panorama, tak samo jak inni deweloperzy, od wielu lat umieszcza na elewacji logo firmy oraz nazwę inwestycji. To wyróżnia budynki, nadaje im charakter i podkreśla spójność architektury, identyfikuje jakość wykonania (co wpływa na wartość Waszego mieszkania przy ewentualnej dalszej sprzedaży). Umieszczane znaki graficzne wykonane są naszym staraniem i eksploatowane na koszt Panoramy.
Szanowni Klienci, prosimy o cierpliwość i współpracę w tematach usuwania usterek. Zależy nam, byście czuli się w Zielonym Zakątku jak u siebie w domu.
Zapraszam również do kontaktu bezpośredniego - lepiej rozmawiać jest osobowo i konkretnie. Proszę o telefon, porozmawiajmy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry