Widok

Falstart i dyskwalifikacja

Prosta sytuacja: wysyłam do kilku firm pytanie o cenę drzwi i ich montażu. Dostaję odpowiedzi, m.in. z firmy La Puerta. Zadaję firmie La Puerta dodatkowe pytanie, dość proste i oczywiste: co wchodzi w zakres usługi, a jakie prace będę musiał wykonać samodzielnie (np. wykończeniowe). Brak jakiejkolwiek odpowiedzi, najwyraźniej nie są zainteresowani. Po tygodniu dostaję maila o treści: "po co "zawraca pan dupę" skoro nie chce zamówić?" - czy tak rozmawia się z potencjalnym klientem gotowym wydać ponad 2000 zł na drzwi wejściowe? Nikomu nie polecam kontaktu z La Puerta, nie oceniam jakości montażu i cen towaru, ale poziom obsługi klienta stoi w tej firmie na żenująco niskim poziomie.
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: -
 
przystępność cen: -
 
czas realizacji: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu:

Tak wyglądaja "podchody" konkurencji by zdyskredytować swoja konkurtencję w branży. Szkoda gadac-ręce opadają !! Dość wredna wersja walki o klienta...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5
Zgadzam się z opinią powyżej - NIE POLECAM FIRMY, wszystko jest ok dopóki nie pojawi sie jakieś pytanie, dodatkowa prośba... Wtedy pan Sylwester Kozik - właściciel firmy podchodzi bardzo nieprofesjonalnie do klienta i zaczyna używać niecenzuralnych słów, aż się odechciewa usługi...
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
Niewiarygodne ze tak mozna sie zwracac do klieta.Wlasnie zamierzalem udac sie do powyzszej firmy aby dokonac wyboru i byc moze zakupu drzwi.Obawiam sie ze do tego nie dojdzie;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry