Widok
Falstart i dyskwalifikacja
Prosta sytuacja: wysyłam do kilku firm pytanie o cenę drzwi i ich montażu. Dostaję odpowiedzi, m.in. z firmy La Puerta. Zadaję firmie La Puerta dodatkowe pytanie, dość proste i oczywiste: co wchodzi w zakres usługi, a jakie prace będę musiał wykonać samodzielnie (np. wykończeniowe). Brak jakiejkolwiek odpowiedzi, najwyraźniej nie są zainteresowani. Po tygodniu dostaję maila o treści: "po co "zawraca pan dupę" skoro nie chce zamówić?" - czy tak rozmawia się z potencjalnym klientem gotowym wydać ponad 2000 zł na drzwi wejściowe? Nikomu nie polecam kontaktu z La Puerta, nie oceniam jakości montażu i cen towaru, ale poziom obsługi klienta stoi w tej firmie na żenująco niskim poziomie.
Moja ocena
LA PUERTA
kategoria: Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne
obsługa: 1
asortyment: -
przystępność cen: -
czas realizacji: -
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6