Widok

Fatalna obsługa

Ika-Kolor Temat dostępny też na forum:
W trakcie pobytu w sklepie nikt nie interesuje się klientem, trzeba podejść do panów zajętych przeglądaniem internetu lub pani nie robiącej nic , aby uzyskać jakąkolwiek informację. Nie ma zwyczajowego " w czym mogę pomóc"- mimo pustego sklepu. Informacja też nierzetelna . Poinformowano nas , że panele które znajdują się w sklepie można kupić i zwrócić na sztuki. Na fakturze mamy zakup ilości sztuk 45, ale zwrotu niewykorzystanych sztuk nie przyjęto już dwa dni później. Przy sprzedaży nie było problemu z rozpakowaniem paczki przy zwrocie jest to niemożliwe. Ogólne wrażenie jak z "komuny"
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: -
 
jakość asortymentu: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Niezmiernie nam przykro, że klient odniósł takie wrażenie. Pracownicy sklepu zawsze starają się aby klient był zadowolony i kompleksowo obsłużony. Pracownicy obsługują nie tylko klientów w sklepie ale również robią wyceny i obsługują klientów internetowych. W związku z tym prosimy szanownych Klientów o odrobinę cierpliwości i wyrozumiałości. Odnośnie zwrotu towaru na sztuki jest tak jak Pan pisze, nie przyjmujemy zwrotu paneli na sztuki. Ale nie jest to brak dobrej woli, robimy to aby każdy mógł kupić podłogę z jednej partii i wyłącznie w oryginalnych opakowaniach. Pomimo negatywnej oceny zapraszamy Pana na ponowne zakupy. Mamy nadzieję, że wspólnie w miłej atmosferze zatrzemy to negatywne wrażenie.
Pozdrawiamy IKA KOLOR.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry