escort kombi
Mam wersje kombi turnier 1.6 16v 90km. Sprowadzony z niemiec, rocznik 94, blachy słabe (rdza) -robilem tylną klapei tylne nadkola, duzo pali w miescie ok 12l (jak jezdze bardzo spokojnie to 10l),...
rozwiń
Mam wersje kombi turnier 1.6 16v 90km. Sprowadzony z niemiec, rocznik 94, blachy słabe (rdza) -robilem tylną klapei tylne nadkola, duzo pali w miescie ok 12l (jak jezdze bardzo spokojnie to 10l), wnętrze ma fabrycznie komfortowe, przestronne, sporo miejsca, wygodne kubelkowe fotele, twarde sportowe zawieszenie, kierownica fabrycznie-mala skurzana , ale bardzo czuła (trzeba sie przyzwyczjać, jak przesiadam sie z innego), ale po dluzszej jezdzie to jest zaleta bo szybko mozna reagowac. Doskonale trzyma sie drogi. Sprzęgło do wymiany bo sie troche slizga jak dam w palnik, i smierdzi. Po wymianie oleju, zauwazylem ze wycieka na łączeniu silnika ze skrzynią, czyli wał nieszczelny. Wlałem moto doktora- zobaczymy czy sie poprawi. jAK KTOS MA PODOBNY PROBLEM Z CIEKNĄCYM OLEJEM TO NIECH PISZE. Ogolnie samochod jest dobry, ale bez awaryjny nie jest. Ostatnio jeździlem Oplem Astrą 1,7TD 93r i Forda chce sie juz pozbyc. Ta Astra ma zdecydowanie żwawszy silnik mim ze to diesel, jednak turbina wyciska sporo. Nie wiem moze to wina slabego sprzęgla w fordzie, ale przy takim spalaniu to powinien zrywac asfalt.
zobacz wątek