ciąg dalszy bo sie nie zmiescilem
zintegrowany włącznik świateł i kirunkowskazu to się musi zepsuć w 3 escorach na 3 z tym systemem trzeba było poprawiać blaszki wewnątrz manetki (110tys km);
zawieszenie przód wszelkie tuleje...
rozwiń
zintegrowany włącznik świateł i kirunkowskazu to się musi zepsuć w 3 escorach na 3 z tym systemem trzeba było poprawiać blaszki wewnątrz manetki (110tys km);
zawieszenie przód wszelkie tuleje gumowo metalowe do wymiany co 60 tys klepią,pukają, stukaja, jesli skrzypi i piszczy to drazki stabizacyjne. pisk przy zmianie biegow i rosnące obroty łożysko oporowe (warto miec wiecej kasy i dorazu zadbac o docisk). Jesli chodzi o korozje: gdy brzydko tankujemy i autko trzymamy na zewnatrz to wlew paliwa bedzie korodował. nadkola tylne i progi osobiscie trzymam auta w wentylowanym garażu i nie odnotowałem problemow ale 15 letnie autka maja problem z progami przy kolach tylnych i czasami z podlogą pod nogami kierowcy oraz obszar bezposrednio pod belka stabilizacyjna z tyłu (polecam dociążyc autko jakąś masą bitumiczną zanim pojawi sie korozja i fartuchy plastikowe a podnie lepiszcze :).
Silniki jako takie nie przysparzają problemu 1.3 lubi czasem lyknać olej ale to zalezy od eksploatacji przez jego właścicieli. Poduszeczki w 7 latku jakos niechętnie działaja ale serwis nalezy sie chyba co 5 latek tego SRSa sluze radą mo_kos@poczta.onet.pl
zobacz wątek