Odpowiadasz na:

Re: Fryzjer RETRO ATELIER we Wrzeszczu

Witam,
Bardzo nam przykro z zaistniałej sytuacji. Dla każdego klienta poświęcamy więcej niż wynikające z Pani opinii 15 min. Uważam, że uwaga co do poświęconego czasu i braku profesjonalizmu... rozwiń

Witam,
Bardzo nam przykro z zaistniałej sytuacji. Dla każdego klienta poświęcamy więcej niż wynikające z Pani opinii 15 min. Uważam, że uwaga co do poświęconego czasu i braku profesjonalizmu jest krzywdząca (tym bardziej,że z opinii wynika iż strzyżenie było poprawne).
Jeśli chodzi o stylizację końcową, być może p.Krysia nie zapytałam w jaki sposób mają być ułożone i sama zdecydowała.Za to przepraszamy.
Przykro nam, że nie zareagowała Pani w salonie.Uczesanie zawsze można zmienić. Mogła Pani porozmawiać z p. Krysią w trakcie usługi. Na pewno znalazłoby się wyjście z tej nieprzyjemniej sytuacji.
Normalnym jest iż klienci w trakcie usługi sugerują jakieś zmiany, modyfikacje, ale nie skutkuje to tak przykrą opinią na forum.
Z mojej strony chciałabym zaprosić Panią na wizytę. Obejrzę włosy i proponuję pielęgnację z modelowaniem

Pozdrawiam,

zobacz wątek
11 lat temu
~Wiesława Horn

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry