Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Dorota - ocena nowy temat Wspaniała energia i nieoceniona pomoc w tak trudnym i pędzącym bez ustanku...
~Dorota
-

ostatnia odp. 1 dzień temu

dodano: 24 kwietnia 2024

Asia - ocena nowy temat Super, bardzo jestem zadowolona z techniki Bierna.
~Asia
-

ostatnia odp. 1 tydzień temu

dodano: 18 kwietnia 2024

Zuza - ocena Korzystam z pomocy Pana Damiana od lat, serdecznie polecam. Jest wspaniałym...
~Zuza
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 15 stycznia 2024

Magda K-P - opinia Jeśli do gabinetu bioterapii to tylko tylko tu. Polecam z całego serca
~Magda K-P
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 17 stycznia 2023

Sandra Borchmann - opinia Do Pana Damiana przychodzę raz na ruski rok, niestety ale jak już jestem po...
~Sandra Borchmann
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 15 września 2022

Konrad - opinia Polecam masaż u pana Mateusza, najlepszy masażysta u jakiego byłem!!
~Konrad
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 7 września 2022

Agnieszka - opinia Pełen wachlarz usług, profesjonalizm. Cudowna atmosfera. Zabiegi dostosowane...
~Agnieszka
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 7 lipca 2022

AnastazJa - opinia Dzisiaj miałam Szczęście przyjść na zabieg bioterapeutyczny do Pana Damiana....
~AnastazJa
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 30 czerwca 2022

Joanna Łosińska - opinia Jestem bardzo zadowolona ze spotkania z Panem Damianem.Wyszlam spokojna z...
~Joanna Łosińska
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 19 maja 2022

Paulina Ku - opinia wątek zamknięty Do tej pory korzystałam "jedynie" z usług i wiedzy Damiana i Agnieszki. Oboje...
~Paulina Ku
1

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 13 marca 2022

B.Modrzejewska - opinia wątek zamknięty Bardzo miła,profesjonalna obsługa.Wiele informacji.Polecam
~B.Modrzejewska
1

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 28 grudnia 2021

Aga Gołąbek - opinia wątek zamknięty Miejsce poprowadzone od A do Z. Przestrzeń przyjazna a Damian i Agnieszka to...
~Aga Gołąbek
-

ostatnia odp. 2 lata temu