Widok

Gdzie można znaleźć pracę w Trójmieście??

Gdzie można znaleźć pracę w Trójmieście:
- na umowę o pracę
- nie w telesprzedaży (już tak kiedyś pracowałam i dziękuję)
- dla osoby z 6 letnim stażem pracy
- dla osoby z wykształceniem wyższym humanistycznym
??????????????????????????????????????????????????

Dodam, że po 5 miesiącach intensywnego szukania pracy wyczerpałam pomysły gdzie można taką znaleźć. Nie jestem wybredna i nie mam przerostu ambicji. Po prostu prawie nikt do mnie nie oddzwaniał, a jak już doszło do rozmowy to przeważnie dowiadywałam się od rekruterek, że np.:
- nie mam doświadczenia na podobnym stanowisku np. sprzedawcy w sklepie meblowym, czy telefonów komórkowych (tak jakby cv mojego nie czytały)
- albo zaniepokojone dopytywały dlaczego pracowałam tylko 5 mcy u ostatniego pracodawcy (skoro nie mają zaufania do takich osób to poco do mnie dzwonią)
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gdzie można znaleźć pracę w Trójmieście?

"Gdzie można znaleźć pracę w Trójmieście" - "po 5 miesiącach intensywnego szukania" jeszcze nie dotarło że nigdzie - ale cierpliwie szukaj nadal - może za kilkanaście lat ...
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2
Ja po kilku mc szukania znalazłem w Stefczyku w Gdyni, fajna praca i umowa...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Skoro byłas na rozmowie w sklepie meblowym - to wnioskuję, że jesteś nie tylko mało wybredna ale i dosyć zdesperowana.
Może zacznij od tego, żeby zapytać się siebie, w czym jesteś dobra i co chcesz robić?
Bo łapanie się wszystkiego - przynosi nic.
Może warto zacząć własną działalność? Aczkolwiek po studiach humanistycznych słabo to widzę.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 16
"Skoro byłaś na rozmowie w sklepie meblowym - to wnioskuję, że jesteś nie tylko mało wybredna ale i dosyć zdesperowana:"- moim zdaniem przyklejanie etykietek desperata komuś kto szuka pracy może pomóc ale chyba tylko Tobie w poprawieniu sobie samopoczucia.