Widok

Wypożyczalnia samochodów-wasze doświadczenia z takiej pracy?

Witam wszystkich. Czy ktoś z was pracował w wypożyczalni samochodów i może podzielić się doświadczeniami? Zaczynam rozważać możliwość takiej pracy,szczególnie sezon wakacyjny wydaje się być bardzo atrakcyjny ale mam kilka wątpliwości - jestem w tym kompletnie zielony.

Czy jest to praca mocno stresująca? i jak dokładniej wygląda podstawianie samochodu do klienta? Każda wasza uwaga odnośnie takiej pracy będzie dla mnie cenna.Pozdrawiam!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Oferty które widziałem, to było tylko podstawienie samochodu i powrót na własną rękę. Jak nie masz drugiej osoby z samochodem co pod ciebie podjedzie (tylko przy takiej opcji już do tego biznesu dopłacisz, jeśli to nie będzie po drodze) to ciekawe czym będziesz wracał w różnych godzinach w tym nocnych z jakiegoś zadupia? Do d... taka praca, pojedziesz gdzieś na zadupie i pół dnia, lub nocy będziesz wracał komunikacją miejską w rejonach, gdzie autobus jeździ 4razy na dobę, jeszcze weź pod uwagę jak będzie deszcz, stawki też w żaden sposób nie są atrakcyjne. Jeszcze te języki obce, życzę powodzenia dogadania się Francuzem mówiący łamanym niedbałym angielskim i wytłumaczenie mu, że samochód trzeba zatankować (szczególnie podczas odbioru samochodu od kogoś)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Pan nade mną ma rację. Kolega tak pracował pare lat temu w firmie na P, jechał kilkaset km żeby podstawić samochód, później wracał autobusem/pociągiem, czasem czekał 4 godziny na dworcu i od razu po powrocie znowu musiał gdzieś jechać. Wychodził wcześnie rano i nigdy nie wiedział o której wróci do domu. Po odstawieniu samochodu miał do załatwienia milion formalności, wypisywanie, skanowanie i drukowanie (oczywiście na swój koszt). Dyspozycyjność 24h/7 dni w tygodniu bez żadnych ograniczeń czasu pracy za ok 1600-1900 netto.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0