Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Wiktorai - ocena nowy temat Nie znam się na hydraulice, ale hydraulik cierpliwie wytłumaczył, co się...
~Wiktorai
-

ostatnia odp. 20 godzin temu

dodano: 26 listopada 2024

Cezary - ocena nowy temat Zjawienie się dokładnie na umówioną godzinę to rzadkość, a tutaj tak właśnie...
~Cezary
-

ostatnia odp. 1 dzień temu

dodano: 25 listopada 2024

Wiktoria L - ocena nowy temat Całość została wykonana zgodnie z ustaleniami, a końcowa cena była dokładnie...
~Wiktoria L
-

ostatnia odp. 3 dni temu

dodano: 23 listopada 2024

Jeremi - ocena Wszystko było jasno przedstawione od diagnozy problemu po koszty. Czułem, że...
~Jeremi
-

ostatnia odp. 5 dni temu

dodano: 21 listopada 2024

Filip B. - ocena Już po pierwszych minutach pracy można było zauważyć, że to nie pierwszy raz,...
~Filip B.
-

ostatnia odp. 6 dni temu

dodano: 20 listopada 2024

Pamela - ocena Godziny, które mi pasowały, były dość nietypowe, ale hydraulik nie miał z tym...
~Pamela
-

ostatnia odp. 1 tydzień temu

dodano: 18 listopada 2024

Chrzan Stanisław - ocena Rzetelny fachowiec, który zna się na rzeczy. Nie tylko naprawił to, co...
~Chrzan Stanisław
-

dodano: 15 listopada 2024

Milosz - ocena Doskonały kontakt i bardzo miła obsługa. Wszystko wykonane na czas, a efekt...
~Milosz
-

dodano: 12 listopada 2024

Nela - ocena Hydrauliczka była bardzo uprzejma i pomocna. Zawsze odpowiadała na moje...
~Nela
-

ostatnia odp. 1 miesiąc temu

dodano: 19 października 2024

Kasia - ocena Hydrauliczka wykonała swoją pracę z niesamowitą precyzją. Każdy szczegół...
~Kasia
-

dodano: 18 października 2024

Marcel - ocena Hydraulik bardzo dobrze ocenił zakres pracy i dał rozsądną wycenę. Po...
~Marcel
-

dodano: 13 października 2024

Adrianna - ocena przyszedł na czas, zabrał się do roboty bez zbędnych pytań. Praca wykonana...
~Adrianna
-

dodano: 13 października 2024

Marek - ocena Super fachowiec, zna się na swojej pracy. Miałem problem z niskim ciśnieniem...
~Marek
-