auto w ciagu piewszych 5 lat traci polowe wartosci
jak kupisz 4 latka za 35 to za drugie 35 nie przywrocisz mu stanu w jakim powinien byc.
poza tym jak kupujesz nowe to przez 5 lat nie musisz nic robic bo niby co? jeszcze mi sie nigdy...
rozwiń
jak kupisz 4 latka za 35 to za drugie 35 nie przywrocisz mu stanu w jakim powinien byc.
poza tym jak kupujesz nowe to przez 5 lat nie musisz nic robic bo niby co? jeszcze mi sie nigdy nic nie zepsulo a juz drugiego 5 latka sprzedalem jak sie leasing skonczyl. jedyne co to elementy eksploatacyjne ale to oczywiste.
bierzesz fure za 100 patykow z salonu i po 5 latach sprzedajesz za 50. miesiecznie cie to kosztuje 830 PLN. miesiecznie smigasz te 2500 km i cie to kosztuje 1100 PLN. sumarycznie to koszt 1930 PLN miesiecznie.
kupujac uzywaka za 50 i sprzedajac go za 20 kosztuje cie to 500 PLN miesiecznie. koszt paliwa 1100 wiec sumarycznie 1600 PLN. tylko 330 PLN taniej.
jeżeli wrzucasz to w koszty to różnica wyjdzie cie tylko 200 PLN miesiecznie.
przy nowym masz obowiazkowe przeglady ASO, ale sie nie psuje. kupisz uzywane bedziesz bulil za czesci i zaryzykujesz przeszlosc pojazdu. do tego auto zacznie juz trzeszczec bo bedzie mialo przynajmniej 100 patykow. cos za cos. ale roznica jest zbyt mala by kupic uzywaka.
ubezpieczenie za nowy wychodzi tak samo jak za 5 letni bo stawki % za nowe sa dwa razy nizsze :P
zobacz wątek